Syvälliset Mitä kadutte?

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Itse kadun sitä, että olen vaikuttanut joskus siltä, että esitän ahdistuksen ja myöskin sitä, että on tullut sanottua välillä oikein pahasti.

On syvällistä. D:'
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
- syntymää
- pääni useaa lyömistä
- pelaamista
- ihastumista
- lääkkeiden popsimista
- addiktoitumista
- selkää
- mielipiteitä
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tavallaan kadun sitä, että en enää yläasteella pitänyt yhteyttä mun parhaaseen kaveriin ja silleen meidän ystävyyssuhde loppui. Itse oon sen jälkeen ollut yksinäinen ja enää mulla ei oo kavereita, mutta hänellä vaikuttaa menevän hyvin ja on saanut paljon uusia kavereita, joten uskon, että ilman mua hänen elämässä on asiat paremmin, kun mitä olisi, jos oltaisiin vieläkin kavereita.
Kadun myös sitä, että en opetellut tarpeeksi englantia alusta asti ja siksi oon siinä nyt tosi huono ja pitäisi aloittaa suurinpiirtein alusta, että voisin sitä enää oppia...
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
- sitä etten hakenut muualle opiskelemaan

- Jäin useesti kotiin enkä "mukamas" halunnut muualle mut sit ain oon katunut ku oon esittäny etten haluu lähtee mihikää

- En hakenut kunnolla kesätöitä koska ajattelin et korona pahenis ja sit saisin sen heti
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
En oikeesti mitään... Siis toki oon tehny paljon paskoja valintoja ja epäonnistunut monessa asiassa, mutta en mä voi niitä katua.
Mä en olis mä jos oisin jättäny yhdenkään huonon valinnan tekemättä ja mä pidän itsestäni just tälläisenä kun tällä hetkellä olen.... Enkä varmasti olis päässy tähän pisteeseen itseni kanssa jos oisin jättäny ne paskat valinnat tekemättä..
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
En oikeesti mitään... Siis toki oon tehny paljon paskoja valintoja ja epäonnistunut monessa asiassa, mutta en mä voi niitä katua.
Mä en olis mä jos oisin jättäny yhdenkään huonon valinnan tekemättä ja mä pidän itsestäni just tälläisenä kun tällä hetkellä olen.... Enkä varmasti olis päässy tähän pisteeseen itseni kanssa jos oisin jättäny ne paskat valinnat tekemättä..
Tosi viisaasti sanottu. :o
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sitä et oon puhunut mun kavereista välillä pahaa(vain siis joillekki luotettaville ihmisille ja avautumismielessä mutta silti) ja sitä että en oo nuorena yrittänyt enemmän saada kavereita ja tulla ulos kuorestani. Myös joitain juttuja mitä oon tehnyt ja joista on seurannut kiusallinen tilanne, kadun. Tossa ne, mitä tuli ekana mieleen. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ainiin ja sitte totta kai usein kaduttaa aamulla et oon ollut niin myöhään asti puhelimella et aamulla oon ihan väsynyt, ku on pitänyt herätä aikasin ja se jos oon ostanut jotain herkkuja ja syön ne tyyliin ekana päivänä tai parissa päivässä yms. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tavallaan kadun sitä, että en enää yläasteella pitänyt yhteyttä mun parhaaseen kaveriin ja silleen meidän ystävyyssuhde loppui. Itse oon sen jälkeen ollut yksinäinen ja enää mulla ei oo kavereita, mutta hänellä vaikuttaa menevän hyvin ja on saanut paljon uusia kavereita, joten uskon, että ilman mua hänen elämässä on asiat paremmin, kun mitä olisi, jos oltaisiin vieläkin kavereita.
Kadun myös sitä, että en opetellut tarpeeksi englantia alusta asti ja siksi oon siinä nyt tosi huono ja pitäisi aloittaa suurinpiirtein alusta, että voisin sitä enää oppia...
Niin no mäki välillä vähän kadun ku en yläasteella enää viettänyt aikaa mun ala-astekavereiden kaa, jotka meni eri luokalle, koska tuleehan niitä välillä vähän ikävä. Toisaalta ymmärrän, ku sillon olin muutenki niin ujo etten hirveesti niille uskaltanut puhuu porukassa. D:

Mä aina oon yrittänyt parhaani englannin kaa(niin tai yläasteella kyl vähän vähemmän ku meni vähän moti koulunkäyntiin mut toisaalta ala-asteella oli muutenkin paljon helpompaa niin ei tarvinnut yrittää niin paljoo) mut silti arvosanat on yläasteella 5-7 kokeista ja muista näytöistä ja ala-asteella yleensä 7, harvemmin myös 8 ja 6. Toisaalta jos oisin ryhtynyt katsomaan esim. sarjoi englanniks aiemmin enkä vaan ois tuominnut niitä heti, koska en osaa kieltä niin siitä olis varmasti ollut apua. D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ainiin ja kadun et nukahdin yhtenä perjantai-iltana koska sen takia jouduin palauttamaan mun kirjallisuuden lopputyön myöhässä. Toisaalta enhän mä sille mitään voinut ku viikot oli ihan täynnä kaikkee vailla vapaa-aikaa joten olin koko viikon väsynyt.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
-Sitä etten mennyt kesätöihin teininä
-Sitä että oikeesti oon jutellu ihmisille liian vähän
Itekki kadun sitä että oon jutellut liian vähän ihmisille. Sitä en kuitenkaan kadu etten oo mennyt kesätöihin, koska en voisikaan kun oon kuitenkin niitä hakenut mutten saanut.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ainiin ja kadun myös ku pienenä varastin yhen tikkarin uimahallista ja muutaman irtokarkin kaupasta, ku en tajunnut, että se on väärin. :/ (ja siis en ois saanut ite ostaa karkkii vaikka mulla oliskin ollut rahaa eikä vanhemmat suostuneet ostamaan)
 
Ylös Pohja