Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Mulla on suomi, englanti, ruotsi, italia ja ranska :D
Ai niin, yksi on karjalaa.Kaikki soittolistat yhteen laskettuna löytyy:
Jos on vielä muita, en muista.
- Suomi
- Ruotsi
- Viro
- Ranska
- Korea
- Japani
- Englanti
- Espanja
Oho unohdin vissiin ukraina ja saksa ofcEnglanti, espanja, korea, japani, kiina, suomi, Portugali, venäjä, viro, islanti, italia, norja, tanska, ruotsi, heprea(ko? Se gali atarin biisi), thai, sitten luulisin että romania mutta en muista onkse oikeesti romaniaa vai joku samankaltainen kieli???? Mutta veikkaisin romaniaa???? Ei oikeesti näit on ihan mahdotonta tietää. Ainii ranska myös. Ainii mongolia myös. Varmaan vielä muitakin mutta en tiiiäää en muistaaa tää oliki vaikeempi tehtävä ku ajattelinkaan,,,,, ja siis TIEDÄN että on muitakin mutta kun en edes tiedä tai muista mitä kieltä ne on, koska oon varma että siellä on jotain filippiinien tai malesian tai indonesian jostain sieltä suunnalta mutta en edes muista. Joten joo jotain sinnepäin
Nii ja tosiaan yks oli jollaki muinaiskielellä:D En oo varma mikä se oliSuomi, englanti, espanja, korea, japani, ruotsi, saame (en muista mikä, ehkä pohjoissaame)
Ainiin ja italia tietysti ja koreaa myös muutama biisiEnglanti, suomi, turkki, saksa, espanja, serbia, ukraina, venäjä ja kreikka ainakin
Olen unohtanut myöskin portugalin ja saksan, näitähän tulee mieleen tässä pitkin viikkoja...Ai niin, yksi on karjalaa.