Aihe vapaa Mitä kieliä sun soittolistalla on?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ukraina, suomi, saksa, englanti, islanti, ruotsi, albania.
(Moni muunkielisistä kuin enkku ja suomi ovat euroviisuista. Paitsi saksankieliset mun listalla ovat lähes aina rammsteinia).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Englanti, espanja, korea, japani, kiina, suomi, Portugali, venäjä, viro, islanti, italia, norja, tanska, ruotsi, heprea(ko? Se gali atarin biisi), thai, sitten luulisin että romania mutta en muista onkse oikeesti romaniaa vai joku samankaltainen kieli???? Mutta veikkaisin romaniaa???? Ei oikeesti näit on ihan mahdotonta tietää. Ainii ranska myös. Ainii mongolia myös. Varmaan vielä muitakin mutta en tiiiäää en muistaaa tää oliki vaikeempi tehtävä ku ajattelinkaan,,,,, ja siis TIEDÄN että on muitakin mutta kun en edes tiedä tai muista mitä kieltä ne on, koska oon varma että siellä on jotain filippiinien tai malesian tai indonesian jostain sieltä suunnalta mutta en edes muista. Joten joo jotain sinnepäin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Englanti, espanja, korea, japani, kiina, suomi, Portugali, venäjä, viro, islanti, italia, norja, tanska, ruotsi, heprea(ko? Se gali atarin biisi), thai, sitten luulisin että romania mutta en muista onkse oikeesti romaniaa vai joku samankaltainen kieli???? Mutta veikkaisin romaniaa???? Ei oikeesti näit on ihan mahdotonta tietää. Ainii ranska myös. Ainii mongolia myös. Varmaan vielä muitakin mutta en tiiiäää en muistaaa tää oliki vaikeempi tehtävä ku ajattelinkaan,,,,, ja siis TIEDÄN että on muitakin mutta kun en edes tiedä tai muista mitä kieltä ne on, koska oon varma että siellä on jotain filippiinien tai malesian tai indonesian jostain sieltä suunnalta mutta en edes muista. Joten joo jotain sinnepäin
Oho unohdin vissiin ukraina ja saksa ofc
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Englantia, suomea, ruotsia, armeniaa, espanjaa, italiaa, kreikkaa, hepreaa, norjaa, iiriä, korsikaa, ranskaa, saksaa, viroa, venäjää, portugalia, albaniaa, tanskaa, islantia, ukrainaa, pohjoissaamea, puolaa, kazakkia, sloveniaa, serbiaa, unkaria, kiinaa
 
Ylös Pohja