Seksuaalisuus & sukupuoli Mitä saatte tästä testistä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Eli silleen aika korkee. Saanko kysyä että miten sä itse määrittelisit sun oman sukupuoli-identiteetin? Toivottavasti tää kysymys ei aiheuta sulle ahdistusta mutta kysyn mielenkiinnosta että vastaako sulla sun oma käsitys tota testiä vai miten. (Ite yritän koko ajan olla silleen "oon nainen" mutta jostain syystä tuntuu vähän omituiselta sanoa että oon nainen vaikka toisaalta se tuntuu kyllä oikealtakin ehkä. Muunsukupuolinenkaan ei tunnu kyllä yhtään multa. Mut mulla onkin identiteetti hukassa kokonaan,ei pelkästään sukupuolen suhteen vaan koen usein olevani itselleni täysin vieras. Varmaan joku psyykkinen häiriö se on at this point)
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
15%. Mietin kyl välil et ois helpompaa varmaan olla mies ja varmaan tietyl taval ehkä romantisoi homoutta nii sitä kautta tulee välil niit ajatuksii et ois kivempi olla mies. Mut en silti millään tasolla koe et oisin mies tai välttämät jos mun kroppa nyt muuttuis miehen kropaks et mul ois ollenkaan mukava olo niin.

Oon esim. joskus nähny unta mis olin joku (en minä) syntymässä naiseks luokiteltu henkilö joka oli trans ja se oli just alottamas kaikkii 'hoitoja' ja sit mul tuli tosi kamala olo alkaa selittää et en mä oikeesti haluukaa koska mul tuli jotenki pakokauhu siit ajatuksestaki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
15%. Mietin kyl välil et ois helpompaa varmaan olla mies ja varmaan tietyl taval ehkä romantisoi homoutta nii sitä kautta tulee välil niit ajatuksii et ois kivempi olla mies. Mut en silti millään tasolla koe et oisin mies tai välttämät jos mun kroppa nyt muuttuis miehen kropaks et mul ois ollenkaan mukava olo niin.

Oon esim. joskus nähny unta mis olin joku (en minä) syntymässä naiseks luokiteltu henkilö joka oli trans ja se oli just alottamas kaikkii 'hoitoja' ja sit mul tuli tosi kamala olo alkaa selittää et en mä oikeesti haluukaa koska mul tuli jotenki pakokauhu siit ajatuksestaki.
Hmm, jännää. Joo meitsi on kans nähny unia et mul on ollu miehen kroppa, tai ainakin silleen et oon näyttänyt vähän enemmän mieheltä kuin oikeasti näytän, mutta en ehkä täysin, ja sit se samal oli tosi kivaa omal tavallaan mut samal not good :D ristiriitasta siis.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Olin tulossa tekemään tätä mutta sitten tajusin että se on englanniksi joten äääh en lähde yrittämään mun enkun taidoilla
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Eli silleen aika korkee. Saanko kysyä että miten sä itse määrittelisit sun oman sukupuoli-identiteetin? Toivottavasti tää kysymys ei aiheuta sulle ahdistusta mutta kysyn mielenkiinnosta että vastaako sulla sun oma käsitys tota testiä vai miten. (Ite yritän koko ajan olla silleen "oon nainen" mutta jostain syystä tuntuu vähän omituiselta sanoa että oon nainen vaikka toisaalta se tuntuu kyllä oikealtakin ehkä. Muunsukupuolinenkaan ei tunnu kyllä yhtään multa. Mut mulla onkin identiteetti hukassa kokonaan,ei pelkästään sukupuolen suhteen vaan koen usein olevani itselleni täysin vieras. Varmaan joku psyykkinen häiriö se on at this point)
ei haittaa yhtään kysymys. sanoisin tuon tuloksen olevan aika totuudenmukainen. määrittelen sukupuoleni jättämällä sen määrittelemättä :D en halua pakottaa mitään termiä itelleni, kun mikään ei ainakaan tällä hetkellä tunnu oikealle. välillä ajattelen kyllä et ois kiva olla joku sana omalle identiteetille, mutta huono sitä väärän kokoista kenkää on tunkea jalkaan. (näin taiteellisesti sanottuna) oikeestaan mulla ei oo labeliä seksuaalisuudellekkaan, enkä ole valinnut pronomineja hihhih
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
ei haittaa yhtään kysymys. sanoisin tuon tuloksen olevan aika totuudenmukainen. määrittelen sukupuoleni jättämällä sen määrittelemättä :D en halua pakottaa mitään termiä itelleni, kun mikään ei ainakaan tällä hetkellä tunnu oikealle. välillä ajattelen kyllä et ois kiva olla joku sana omalle identiteetille, mutta huono sitä väärän kokoista kenkää on tunkea jalkaan. (näin taiteellisesti sanottuna) oikeestaan mulla ei oo labeliä seksuaalisuudellekkaan, enkä ole valinnut pronomineja hihhih
Huh, oon kade et joku pystyy olla noin huolettoman olonen tän jutun suhteen. Ei sillä että tää ois mun suurin ongelma. Tuntuu vaan etten oikeest tunne itteeni yhtään. Mutta mitä väliä silläkään on kun kaikki on yhtä helvettiä joka tapauksessa. Taidan olla liukumassa psykoosiin tai jotain. Mutkukaan ei voi auttaa. Ja se ei liittyny tähän et en tiiä miks sanon näin. No jaa.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä sain 22%

Varmaan kans koska en sovi perinteiseen naisen rooliin ja välillä vituttaa naisen asema ja saatan miettiä että olisi helpompaa olla mies.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Sain 25%. Yleensä näen itseni kyllä hyvin paljon enemmän toisena sukupuolena lähinnä käytöksen ja pukeutumisen takia, ja muutamista erikoisemmista syistä joista olen saattanut eräässä omassa keskustelussa puhua, mutta ei siitä sen enempää.
En kuitenkaan yleensä valita siitä millainen keho mulla on, koska ei oikeastaan kiinnosta, enkä jaksa huolia sellasesta asiasta, enkä myöskään lähtis mitään muuttelemaan ihan omista periaatesyistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
12%
Toisinaan mulla on olo että oon mies ja kuvittelen päässäni miehen äänen kun puhun ja jotenin kuvittelen olemukseni mieheksi. En osaa paremmin selittää kyseistä fiilistä. Mut muuten en koe ongelmaksi sitä että olen nainen. Aina olen ollut todella onnellinen kun olen syntynyt naiseksi.
 
Ylös Pohja