- Reaktioarvo
- 348
tarjoilee mulle ja palvelee mua kun oon sen luona kylässä 🥺🥺
Hei mäki oon kattonu kaikkia hääpuku ohjelmia niin pitkään että pakkohan ne on pitää vaikka kumppaniakaan ei olisi:DMuuten joo mutta en halua häitä D: mulle riittäis ne pakolliset paperit mutta tuo haluaa kaiken karaokelaitteista lähtien :'D
Mä tykkään katella sormuksia mutta mekkoa en halua etsiä D: kumppanilla oli tosin siihenki jo omat visiot :D mut hauska kuunnella ku kolmikymppinen röi_ukko suunnittelee pinterest sauhuten että "tää väri sopis sun tukkaan ja voisin sit vaikka ite laittaa tätä sävyä jos vaan värjäisin hiukset ja sun mummo voi sit kasvattaa kukat sinne" :'DDDHei mäki oon kattonu kaikkia hääpuku ohjelmia niin pitkään että pakkohan ne on pitää vaikka kumppaniakaan ei olisi:D
Aww ihana:DMä tykkään katella sormuksia mutta mekkoa en halua etsiä D: kumppanilla oli tosin siihenki jo omat visiot :D mut hauska kuunnella ku kolmikymppinen röi_ukko suunnittelee pinterest sauhuten että "tää väri sopis sun tukkaan ja voisin sit vaikka ite laittaa tätä sävyä jos vaan värjäisin hiukset ja sun mummo voi sit kasvattaa kukat sinne" :'DDD
Ihanaa🥰🥰 Romanttista😍😍😍😍(deitti kyseessä)
-pusuttelee poskelle ja otsalle (esim. aamulla)
-kehuu kauniiks, upeeks ja ihanaks tosi usein ;w;
-silittelee poskee
-on tarjonnu käyttää hänen vesipulloo, Disney+... <3
-lohduttaa näkyvästi (esim. jos on menkka kivut), silittelee, kysyy helpottaako, jne.
...mitäköhän kaikkee...