Musiikki Mitä soitinta haluaisitte osata soittaa?

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Itellä kantele ja sähkökitaraa paremmin. Ei vaan kehtaisi rämpyttää kerrostalossa :D
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Viulua, mutta itselläni sama että asun kerrostalossa D: ja saa nähdä miten viulun soitto onnistuu 'vanhemmalla' iällä, mutta jos on tahtoa ja motivaatiota niin eikös se siitä :)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Sähköbasso multa löytyy ja vähän nuorempana yritin sitä itsekseni opetella soittamaan, hieman heikommalla menestyksellä. Sitä olis siis joskus kiva oppia soittamaan. Samaten olis siistiä osata soittaa esim. kitaraa, pianoa, viulua... oikeastaan melkein mitä tahansa soitinta. :D
 

taulapää

näkymätön
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39
Reaktioarvo
34
Pianoa haluaisin nii paljo osata soittaa ^^ oon harjotellu vähän mutta motoriikka ja aika ei riitä siihen.
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
nyt kun rupesin tosissani miettimään niin salee kanssa kanteletta ja sit myös bassoa!!
 

Papupata

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
3
Kitaraa ja ukukelea. mulla oikeestaan on ukulele, mut en oo pitkään aikaan jaksanut harjotella... Jos viitsisi niin varmasti voisin oppia kitaraa, koska isä on 30v soittanut niin osaisi opettaa. En sitten tiedä viitsisinkö kysyä. :D
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Poikkihuilu on salainen haave ja haitaria paremmin. Pianoo osaan sujuvasti
 

metalheart

miukum@uku
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
73
Reaktioarvo
66
Kiipparil osaan joitain pienii juttui mut tavoitteena ois osata joskus ihan kokonaisii biisei eikä pelkästään esim. riffei. Joskus haaveilin myös et osais soittaa rumpui mut ei tuu tod.näk. toteutumaan :D
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Kielisoittimia. Kitaraa ja bassoa lähinnä. En oikein oo ikinä jaksanu innostua niistä tarpeeksi ottaakseni niitä työn alle. Tossa ne lojuu. Basso ois kyl oikeesti kova. Matalat taajuudet tekee höpöä. Basisteilla on paljon salaista valtaa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Pianoa! harmittaa kun kävin parilla pianotunnilla joskus lapsena, mutta olin liian kärsimätön ja tylsistyväinen että oisin jaksanut jatkaa. Kitaraa oon myös yrittänyt itseopetella, mutta vieläkään ei riitä kärsivällisyys ja oon muutenkin luonnostaan ihan sävelkorvaton, joten ei siitä mitään tullut
 
Ylös Pohja