Miten saitte tietää/löysitte tän sivuston?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Demipakolainen oon määki, joku mun kaveri siellä mainitsi et tällanen sivusto oli luotu tilalle ja sit tulin tänne heti tyyliin ekan 10 käyttäjän joukossa ennen Demin lopullista tuhoa :D
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Olin ollut jo vuosia poissa demistä, mutta kun kuulin että se lopetetaan, menin katsomaan ja löysin linkin tänne ja tallensin suosikkeihin.

Onkohan enää muuten olemassa tän lisäksi mitään muita aktiivisia nuorten keskustelufoorumeita? Mistä nuoret oppii tärkeät elämän asiat nykyään, tiktokistako vaan 🤓
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Olin ollut jo vuosia poissa demistä, mutta kun kuulin että se lopetetaan, menin katsomaan ja löysin linkin tänne ja tallensin suosikkeihin.

Onkohan enää muuten olemassa tän lisäksi mitään muita aktiivisia nuorten keskustelufoorumeita? Mistä nuoret oppii tärkeät elämän asiat nykyään, tiktokistako vaan 🤓
Tuskin on muita yleisfoorumeita koko maassa kuin Ylilauta.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Olin ollut jo vuosia poissa demistä, mutta kun kuulin että se lopetetaan, menin katsomaan ja löysin linkin tänne ja tallensin suosikkeihin.

Onkohan enää muuten olemassa tän lisäksi mitään muita aktiivisia nuorten keskustelufoorumeita? Mistä nuoret oppii tärkeät elämän asiat nykyään, tiktokistako vaan 🤓
No tiktokista just. :D

Olin kai 11 tai 12 ko aloin lukemaan demiä ja opin sieltä ihan sikana kaikkea hyödyllistä uutta!! Koulussaki pitäs opettaa tommoset asiat mutta EHEI ei tietenkään :D
 
Ylös Pohja