Miten saitte tietää/löysitte tän sivuston?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joku just linkkaili tätä Demin loppuaikoina kaikkialle. Aluks vähän epäilytti mut lopulta liityin tänne, ku ei oikein ollut muutakaan vaihtoehtoo ja Discordiakaan mulla ei sillon ollut. :D Nykyään on mut tuntuis vähän hassulta tässä vaiheessa liittyy siihen Demin enkä ees tiiä minkä niminen se on.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Joku just linkkaili tätä Demin loppuaikoina kaikkialle. Aluks vähän epäilytti mut lopulta liityin tänne, ku ei oikein ollut muutakaan vaihtoehtoo ja Discordiakaan mulla ei sillon ollut. :D Nykyään on mut tuntuis vähän hassulta tässä vaiheessa liittyy siihen Demin enkä ees tiiä minkä niminen se on.
Ei Demillä ollut ikinä Discordia.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Joku just linkkaili tätä Demin loppuaikoina kaikkialle. Aluks vähän epäilytti mut lopulta liityin tänne, ku ei oikein ollut muutakaan vaihtoehtoo ja Discordiakaan mulla ei sillon ollut. :D Nykyään on mut tuntuis vähän hassulta tässä vaiheessa liittyy siihen Demin enkä ees tiiä minkä niminen se on.
Sinne discordiin ei kannata astua varpaallakaan, kävin siellä pyörähtämässä ja aivosolut alkoi vähenemään minuutin kuluessa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Kuten olen aikasemmin sanonut, siellä ei ole yhtään älyllistä elämää ja tyypit siellä on varsin epäkohteliaita.
Ja väittävät, että tämä sivusto olisi kaiken pahan alku ja juuri, vaikka olivat Demissäkin se myrkyllisin osa sivustoa kehotuksine itsemurhaan ja muuhun, varsinkin alaikäisten, halveksuntaan ja kiusaamiseen.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hyvin näytätte tietävän vaikka ette ole olleet siellä juuri lainkaan. :LOL: Olen siellä ollut alusta asti ja samanlaista keskustelua siellä on kuin täälläkin. Vähemmän kuitenkaan tällaista huhujen levittämistä.

Enkä itse ainakaan ole väittänyt tätä sivustoa pahan aluksi ja juureksi. Enkä muista nähneeni kuka niin olisi kertonut. Ehkä täällä varasijassa on puhuttu jotain siitä.

Pahan alku ja juuri lähtee omasta mielestäni yksittäisistä käyttäjistä jotka on aina haastamassa riitaa ja haukkumassa toisia. Oli sitten mikä tahansa keskustelupalsta.
 
Ylös Pohja