yourfavAlex
Harjoittelija
- Reaktioarvo
- 4
Mä olin googlettelemassa jotain random juttuja nii yhtäkkiä klikkasin tänne ja aloin tutkailee tätä sivustoa tarkemmin ja päätin sitten tehä käyttäjän tänne😃
Hienoahan se, että muualtakin tänne väkeä uskaltautuu! 😁Kaikki vissii tullu demistä ku ite vaa löysin tän sivun😭
Ja on täällä tietääkseni muualtaki tyyppejä, en kyllä muista että ketä :D on vaan vähän ujompia..Hienoahan se, että muualtakin tänne väkeä uskaltautuu! 😁
Ei Demillä ollut ikinä Discordia.Joku just linkkaili tätä Demin loppuaikoina kaikkialle. Aluks vähän epäilytti mut lopulta liityin tänne, ku ei oikein ollut muutakaan vaihtoehtoo ja Discordiakaan mulla ei sillon ollut. :D Nykyään on mut tuntuis vähän hassulta tässä vaiheessa liittyy siihen Demin enkä ees tiiä minkä niminen se on.
Siis tarkotin sitä demiläisten ylläpitämääEi Demillä ollut ikinä Discordia.
Sinne discordiin ei kannata astua varpaallakaan, kävin siellä pyörähtämässä ja aivosolut alkoi vähenemään minuutin kuluessa.Joku just linkkaili tätä Demin loppuaikoina kaikkialle. Aluks vähän epäilytti mut lopulta liityin tänne, ku ei oikein ollut muutakaan vaihtoehtoo ja Discordiakaan mulla ei sillon ollut. :D Nykyään on mut tuntuis vähän hassulta tässä vaiheessa liittyy siihen Demin enkä ees tiiä minkä niminen se on.
Joo ehkä jätän väliin... Onks se täynnä jotain meemispämmei vai miks näin?Sinne discordiin ei kannata astua varpaallakaan, kävin siellä pyörähtämässä ja aivosolut alkoi vähenemään minuutin kuluessa.
Kehitysvammaisten tukiryhmä on paras termi, mutta aidot kehitysvammaiset eivät ole pahoja ja ilkeitä.Joo ehkä jätän väliin... Onks se täynnä jotain meemispämmei vai miks näin?
Okei 🤨Kehitysvammaisten tukiryhmä on paras termi, mutta aidot kehitysvammaiset eivät ole pahoja ja ilkeitä.
Kuten olen aikasemmin sanonut, siellä ei ole yhtään älyllistä elämää ja tyypit siellä on varsin epäkohteliaita.Joo ehkä jätän väliin... Onks se täynnä jotain meemispämmei vai miks näin?
Ja väittävät, että tämä sivusto olisi kaiken pahan alku ja juuri, vaikka olivat Demissäkin se myrkyllisin osa sivustoa kehotuksine itsemurhaan ja muuhun, varsinkin alaikäisten, halveksuntaan ja kiusaamiseen.Kuten olen aikasemmin sanonut, siellä ei ole yhtään älyllistä elämää ja tyypit siellä on varsin epäkohteliaita.