Teknologia Miten toimin tuon youtuben ikärajan kanssa?

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Pyydetään siis lähettämään kuva henkilökortista tai luottokortista. Viimeksi mainittua ei edes ole. Anteeksi nyt jos on tyhmä kysymys ja selailin jo googlea muttei tullut vastaan mitään selvää ohjetta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Et todellakaan laita.
Jos ei ehdottoman luotettava taho niin ei anneta hetuja sun muita
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Yhtäkkiä vaan alkoi tulemaan tuollaista. En ymmärrä mistä tässä on kysymys...D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Videon ikärajan takia pyydetään. Itselle osui kohdalle juuri pari päivää sitten, enkä jaksa alkaa lähetellä mitään henkkareita sinne. Itse käytän puhelimella YouTube Vancedia, jolla voi kiertää ikärajaongelman, mutta Vanced pitää ladata muualta kuin Play-kaupasta. Tai sitten etit vastaavan videon ilman ikärajaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Tuli itelleki joku aika sit. Meinasin sitte vaa et ok ei si. Jännä kun ei aikasemmin ollu tota vaan jos oli kirjautuneena sisälle niin pysty kattoo ikärajotettuja videoita. Nyt vast on alkanu tulee tota et se pitää vahvistaa jotenki tollee oudosti. Mut menee vähän turhan vaikeeks ni en ite ainakaa rupee mitää ikääni vahvistaa sinne sit.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Videon ikärajan takia pyydetään. Itselle osui kohdalle juuri pari päivää sitten, enkä jaksa alkaa lähetellä mitään henkkareita sinne. Itse käytän puhelimella YouTube Vancedia, jolla voi kiertää ikärajaongelman, mutta Vanced pitää ladata muualta kuin Play-kaupasta. Tai sitten etit vastaavan videon ilman ikärajaa.
Onko tuo turvallinen?
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Onko tuo turvallinen?
Olen käyttänyt Vancedia jo vuosia. Sun kannattaa lukea netistä ja muodostaa mielipide siitä, koska vaikka itselläni ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa ja se toimii loistavasti, nin en voi kuitenkaan tässä vakuuttaa 100-prosenttisesti, että se on tai ei ole turvallinen.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Olen käyttänyt Vancedia jo vuosia. Sun kannattaa lukea netistä ja muodostaa mielipide siitä, koska vaikka itselläni ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa ja se toimii loistavasti, nin en voi kuitenkaan tässä vakuuttaa 100-prosenttisesti, että se on tai ei ole turvallinen.
Ok kiitos tiedosta. Pitääpä tutustua.
 
Ylös Pohja