Keho Miten voi UNOHTAA syödä?

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Vähän hassu juttu. Syön aamupalan normaalisti ja teen ruuan joskus 12-13 aikaan, sitten seuraavan kerran tajuan 19-20 aikaan että en oo syönyt pitkään aikaan mitään! En vaan muista koko asiaa, enkä myöskään yleensä tunne nälkää. Onko muilla samanlaista ongelmaa ja miten onnistutte aikatauluttamaan syömisenne?

Ja korostan vielä että mulla EI ole syömishäiriötä enkä tee tätä tahallaan esim tarkoituksena laihtua
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Mullakaan ei oo mitään syömishäiriötä mutta kerran en tuntenu nälkää melkein kahteen päivään, ja söin sinä aikana ehkä 2 leipää, ja unohin vaan syödä :DD
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mullakaan ei oo mitään syömishäiriötä mutta kerran en tuntenu nälkää melkein kahteen päivään, ja söin sinä aikana ehkä 2 leipää, ja unohin vaan syödä :DD
Wuhuu en oo ainoa! Mutta miten se on ees mahdollista? xD
Hmm nyt kun mietin, se vois johtua siitä jos ei juo tarpeeksi. Siis kun silloin myöskään aineenvaihdunta ei toimi kunnolla eikä elimistö tyhjene. En oo asiantuntija mutta vois olla loogista?
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on ihan sama ongelma. En oikein hahmota aikaa ja näläntunnetta ei myöskään aina ole niin saattaa mennä pitkäkin aika ja havahdun vasta siihen, että heikottaa ja tajuan etten ole aikoihin syönyt. Tätä tapahtuu varsinkin jos keskityn kunnolla johonkin (lukeminen ja piirtäminen varsinkin) tai sillon kun oon ulkona pitkään enkä vaan ajattele syömistä. Joskus kotona tylsistyessä taas on päinvastainen ongelma, että napostelen koko ajan jotain ihan vaan tekemisen puuttessa vaikkei nälkää edes olisikaan. Joku kultainen keskitie olis hirmu kiva D:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla on ihan sama ongelma. En oikein hahmota aikaa ja näläntunnetta ei myöskään aina ole niin saattaa mennä pitkäkin aika ja havahdun vasta siihen, että heikottaa ja tajuan etten ole aikoihin syönyt. Tätä tapahtuu varsinkin jos keskityn kunnolla johonkin (lukeminen ja piirtäminen varsinkin) tai sillon kun oon ulkona pitkään enkä vaan ajattele syömistä. Joskus kotona tylsistyessä taas on päinvastainen ongelma, että napostelen koko ajan jotain ihan vaan tekemisen puuttessa vaikkei nälkää edes olisikaan. Joku kultainen keskitie olis hirmu kiva D:
Joo toi on kyllä pahin jos keskittyy johonki muuhun! Ja sama ongelma myös napostelun kanssa, siks en yleensä ees osta mitään mitä voi vaan napostella koko ajan xD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Joo mäkin vaan unohan välillä.
Kerran alotin siivoamaan 12 maissa ja ilta 7 tajusin että Oho onko se jo noinpqljon hups enpä oo syöny mitään
 

Ahdistunut

Uusi
Liittynyt
4.7.2021
Viestejä
11
Reaktioarvo
9
Mulla on sama juttu sillon ku teen jotain mikä vie huomion muualle, esim. pelaaminen. Kokeile laittaa herätys aina 3 tunnin päähän.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä totaalisesti unohdan syödä aika usein. Mun mies on sama. Hetkinen elämää niin se vaan jää. Töissäkään ei potilaan syö lounasta niin unohdan välillä itsekkin. Sitku mennään illalla nukkumaan niin toinen saattaa kysyä että muistitko syödä ja sitten tajutaan että hups unohtu. Aina ei tunne nälkää kun on keskittynyt muuhun.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,648
Reaktioarvo
2,896
Tunnen yleensä vähän liiankin nopeasti nälkää mutta sitten vaan ignooraan sen koska en jaksa olla koko ajan syömässä.
 
Ylös Pohja