Aihe vapaa mitkä nimet antaisit lapsellesi/lapsillesi?

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
eiköhän toi otsikko kerro sen mitä tässä kysyn :D

kiinnostaa tietää mitkä nimet on teistä kivoja ja sellasia, jotka voisitte jälkikasvullenne antaa.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Violet, Lenora tai Theodora tytölle, ja pojalle Tobias. Suunnitelmissa mennä naimisiin ulkomaalaisen kanssa, muuten joudun taistelemaan Digi- väestötietoviraston kanssa nyrkein että saan käyttää ulkomaalaisia nimiä :D
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Jos lapsia olisi, saattaisin antaa pojalle nimeksi Leo tai sit yks toinen jota en kerro koska se ihmine kuiteski jollai ihmeel löytäis sen (D::), tytölle tykkään luontoaiheisista nimistä, ja Ronja, Laura ja Iiris on kans ihan kivoja :D.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
vastaan nyt omasta puolestani että jos mulla olis lapsi/lapsia niin: runo, onni ja toivo on ihania nimiä :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
no siis jos ensinnäkin saisin pääni selvitettyä siihen pisteeseen että haluanko lapsia vai en, niin joku ihan perinteinen suomalainen nimi. oon tonkinu mun suvun juuret 500 vuotta taaksepäin asti joten sieltä varmaan jotain, kun samat nimet on kulkeneet usean sukupolven ajan.

joel, elias ja rasmus on ihania nimiä ja tytölle elina, hilla, mari, melina
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
no siis jos ensinnäkin saisin pääni selvitettyä siihen pisteeseen että haluanko lapsia vai en, niin joku ihan perinteinen suomalainen nimi. oon tonkinu mun suvun juuret 500 vuotta taaksepäin asti joten sieltä varmaan jotain, kun samat nimet on kulkeneet usean sukupolven ajan.

joel, elias ja rasmus on ihania nimiä ja tytölle elina, hilla, mari, melina
nää on kyl kaikki ihanii!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
En ole varma haluanko lapsia, mutta julietista oon viime aikoina alkanut tykkäämään. Poikien nimistä oon vuosien varrella miettinyt mm. Siriusta, Elieliä ja matiasta.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Tytölle: Vesna, Adelia, Alma, Amanda tai milena
pojalle: Luka, kasper tai Aatos
 
Viimeksi muokattu:

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Tytölle: Ronja, Lotta, Elli, Iita, Pinja, Vilja
Pojalle: Heikki, Matias, Veikko, Voitto, Johannes
 
Ylös Pohja