Ruoka Mitkä ovat teidän suosikki pizza täytteet?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
itselläni ois pääasiassa: kinkku ja tonnikala

tilasin kerran perfetta-pizzan eli pizzan johon sai valita itse täytteet ja valitsin seuraavat: salaatti, herkkusieni, punasipuli, mozzarella sekä chilimajo ja tämä nousi mun toiseksi suosikikseni jos lihatonta versiota haetaan.

oispa pizzaa

mitkäs teillä?
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
minulla myös kinkku,tonnikala ja niiden lisäksi tykkään pitsassa aurajuustosta, mozzarellasta joskus sipulista/herkkusienistä. ananas ei mun pitsaan kuulu! :D
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Yleensä on fetaa ja sipulia, sit tomaattia ja/tai paprikaa, joskus auraa ja ananasta. Mozzarella-pesto on myös hyvää.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,230
Reaktioarvo
828
Vanha kunnon joka toimii aina 🤤
  • Kebab
  • Punasipuli
  • Aurajuusto
  • Majoneesi
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kana, ananas, aurajuusto (olikohan pollo americana)
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
ananas, sienet, salami, pepperoni, juusto, aurajuusto. Kuulin että Ruåtsissa pizzaan laitetaan suolapähkinöitä ja banaania joten aion joskus testata. :biggrin:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ananas + tomaatti/paprika + aurajuusto + mozarella raaste + sipuli tai ranskankerma + punajuuri + mozarella raaste + vuohenjuusto
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
tonnikala on kyl tosi hyvää mun yleinen go to on opera pitsa ja no se vää vaihtelee mut yleensä siis on siis tonnikala, kinkku ja katkarapu ainaki täällä päi ja sellaset salaatti pitsatki on super hyvii ja oikeestaa kaikki juusto en osaa päättää
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Rakastan juustoa, joten sitä paljon. Mozzarella on erityisen hyvää, samoin herkkusienet ja jauheliha. Ananaksestakin pidän, vaikka en toisaalta sitä myöskään kaipaa.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Laitan kinkkua, ananasta ja juustoa (etenkin mozzarella juustoraaste on ihanaa). Tää on ihan ehoton lemppari, mutta monet muutkin täytteet kelpaa.
 
Ylös Pohja