Musiikki Montako tän vuoden Euroviisu-kappaleista ootte jo kuunnelleet?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
(Vai etkö vielä yhtäkään?)
Voit myös sanoa, mikä (kuuntelemistasi) kappaleista on sun lemppari.

Ite oon kuunnellu jo kaikki - nimittäin mun kaveri kuuntelutti ne mulla eilen. :D (Muutaman niistä olin kuunnellut kyllä jo aikasemmin, mutta suurimman osan vasta eilen.) (Ja kyseisen kaverin oli sitten ehdottoman pakko kääntää volyymi aika isolle Suomen biisin ajaksi (vaikka hienovaraisesti pyysinkin hiljentämään vähän)... Hehe. xd Noh, onneksi en oo pahasti ääniherkkä, vähäsen vaan - joten ei ollut suuri ongelma.)
 
Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
en oo tainnut kuulla vielä mitään paitsi suomen. oon muutenki aivan pihalla, millon ne euroviisut ees on :D
koitan muutenki vältellä niitten kuuntelemista etukäteen ni finaali on kivempi kattoa
En mäkään tiiä, millon ne on. :--D Mutta käsittääkseni suunnilleen kahden kuukauden päästä?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Kaikki. Mun top10:

1. 🇳🇴 TIX – Fallen angel
2. 🇮🇹 Måneskin – Zitti e buoni
3. 🇩🇰 Fyr og Flamme – Øve os på hinanden
4. 🇬🇪 Tornike Kipiani – You
5. 🇫🇮 Blind Channel – Dark side
6. 🇨🇭 Gjon's Tears – Tout l'univers
7. 🇪🇸 Blas Cantó – Voy a quedarme
8. 🇸🇪 Tusse – Voices
9. 🇳🇱 Jeangu Macrooy – Birth of a new age
10. 🇷🇺 Manizha – Russian woman

Melko erikoisen Pohjoismaamyönteinen olen tänä vuonna, en koskaan tykkää Norjan, Ruotsin tai varsinkaan Tanskan viisuista :D
Kuuntelen aina biisit heti julkaisun jälkeen (seuraan myös karsintoja). En saa biiseistä niin paljon irti, jos en tunne niitä etukäteen.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
en seuraa euroviisuja, oon kuullu vaa suomen ja italian biisit ::D ja näistä italian on lemppari
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mun top 10 on vissiin jotain tällästä:

1. Irlanti
2. Kreikka
3. Ruotsi
4. Liettua
5. Israel
6. Tšekki
7. Ukraina
8. Puola
9. Suomi
10. San Marino
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Yhden, Blind Channel - Dark side. Yllätyin että tykkäsin siitä. En ole ikinä seurannut Euroviisuja, enkä tiedä miten Suomi on siellä pärjännyt :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Olen kuullut ainoastaan Suomen kappaleen. En ole erityisen kiinnostunut Euroviisuista, mutta saatan jopa katsoa ne tänä vuonna vain Blind Channelin takia.
 

planetaario

Työtön
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
11
oon kuunnellu jo kaikki pariin otteeseen koska rakastan viisuja D: ehdottomat lempparit on Ranska, Ukraina, Bulgaria ja Israel! uskon et Suomi voi itseasiassa jopa päästä finaaliin tänä vuonna lol
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
mie en oo kuunnellut muita kuin suomen, tykkään et kuulen ne ekaa kertaa sit kun katson niitä viisuja. sit voin fiilistellä tai olla fiilistelemättä, jos siltä tuntuu.

pakko sanoa, että tällä kertaa suomella on mielestäni mahdollisuus päästä finaaliinkin asti; vihdoinkin sellainen kappale, jota ei tarvitse hävetä vaikkei ihan miun musiikkimakuun uppoakaan.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kaikki tuli kuunneltua. Tässä mun top 10:

1. Gjon's Tears - Tout l'univers (Sveitsi)
2. Hooverphonic - The Wrong Place (Belgia)
3. Roxen - Amnesia (Romania)
4. Tusse - Voices (Ruotsi)
5. Efendi - Mata Hari (Azerbaidžan)
6. Barbara Pravi - Voilà (Ranska)
7. Blind Channel - Dark Side (Suomi)
8. Destiny - Je me casse (Malta)
9. Manizha - Russian Woman (Venäjä)
10. Fyr & Flamme - Øve os på hinanden (Tanska)

// Edit. Poistin nyt tuon tarpeettoman Israel-maininnan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Tykkäsin paljon myös Israelin biisistä, mutta en taida pystyä hyvällä omallatunnolla laittamaan sitä top 10:en. 😬

Oon miettinyt tätä, koska kuuntelen aika paljon israelilaista musiikkia, mut oon tullut siihen tulokseen, ettei sen tarvitse tarkoittaa, että jotenkin kannatan Israelin toimia. 🤔 En tosin äänestäisi Israelin biisiä viisufinaalissa (semissä ehkä voisin jos olisi suosikki), mutta en toisaalta Puolaa tai Venäjääkään.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Oon miettinyt tätä, koska kuuntelen aika paljon israelilaista musiikkia, mut oon tullut siihen tulokseen, ettei sen tarvitse tarkoittaa, että jotenkin kannatan Israelin toimia. 🤔 En tosin äänestäisi Israelin biisiä viisufinaalissa (semissä ehkä voisin jos olisi suosikki), mutta en toisaalta Puolaa tai Venäjääkään.
Jep, en tuolla siis tarkoittanutkaan, että israelilaisen musiikin kuuntelu tms. tarkoittaa Israelin toimien kannatusta, ja joo, hyvin monilla muillakin mailla on omat "häpeäpilkkunsa". Oli vaan enemmänkin sellainen hlökohtaisen fiiliksen toteamus liittyen ajankohtaisiin tapahtumiin.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Olen kuullut kaikista ainakin lyhyen pätkän, mutta niiden perusteella voin jo sanoa, että Ukraina osaa valita loistavia biisejä kerta toisensa jälkeen. Verka, Ani Lorak, Ruslana, (Jamala, vaikken hänen biisistään niin välittänytkään), tämänvuotinen ja ties mitä muita.

Tykkään myös Italiasta ja Islannista
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en tiiä onko mulla ihan ykköslempparia, mut on monia biisejä joista tykkään! :3

liettuan biisi oli ehk viime vuonna vähän parempi, mut tän vuotinenkin on tosi hyvä
islanti menee samalla omanlaisella tyylillä ku viime vuonna, tykkään!
maltan biisi on ihan hyvä, mut eniten tykkään siitä että laulaja on pluskokoinen nainen - we're the same!!! D: representation matters
italian laulu yllätti mut itse asiassa, en ois heti uskonu italian biisiksi. iskee muhun enemmän ku blind channel vaik tykkään siitäkin

ranskan laulu muistutti edith piafista ja se oli siis ihan juuri sellanen biisi, jota ranskalta oottais. se on kaunis D:
ruotsi on kans iha jees, enemmä ehkä pidän tussesta itsestään ku laulusta. emt must ruotsin laulut on aina jotenki samanlaisia, vaikkei oikeestaan ole 👀
venäjän biisi on tosi erilainen ku esim. viime vuonna, ja tykkään!
irlannilla on sellanen laulu, josta mul tulee mielee disneybiisit - enkä yhtään valita, must se on kiva :3
sveitsin biisi kuulostaa tosi hienolta ja video varsinkin on upea, tän lavashown mä haluun todellakin nähdä!

mutta kyllähän se myönnettävä on et ukraina on aivan _loistava_ tänä vuonna, uskon et on hyvät mahikset voittaa 👀
 
Ylös Pohja