Pelit Muistatteko talking angela

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Muistan ja uskoin tohon vielä D: en uskaltanut ladata omaan kännykkään mutta pelattiin kaverin puhelimella ja irvisteltiin sille " stalkkeriukolle" ::D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Lol muistan sen

Mun kaverin isoveli pelotteli mua ja muutamaa muuta tyttöä et sitä ei kannata pelata ku sitä kautta sua stalkataan ja sen takia on kuollut jo sata ihmistä :D Sillon uskoin siihen ihan täysillä mutta en tiiä uskonko enää
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Muistan pikkuveljeni pelanneen sitä, mutta mistään stalkkerijutuista en ole kuullutkaan.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Muistan ainakin nähneeni ties mitä "uskottavia" muokkauksia, joissa se stalkkerimies oli ihan nähtävissä Angelan silmistä, kunhan vaan tarpeeksi lähelle zoomasi. :D Olisin kyllä varmaan muksuna uskonut noihin juttuihin ihan täysillä ja pelannut peliä kauheissa kuumotuksissa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,567
muistan sen pelin, en ikinä omistanut. muistan myös nuo uutiset siitä.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Muistan, pelasin sitä normi versiota siitä pienenä kunnes tuli se toinen versio. Enkä uskaltanu enää pelata, kun kuulin niistä "kamera silmistä" :D taisin nähdä itsekin siitä painajaisia.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Muistan. En kyl uskaltanut ton jutun takii ladata sitä, mutta sen toisen My Talking Angela-pelin latasin ja se oli tosi kiva.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Muistan, kun joskus netissä huhuttiin sen saarallisuudesta. Kuulemma Angela tai se mies kamerassa suuttui, jos teippas tai peitti puhelimen tai tabletin kameran. :D Olin vähäsen kauhuissani tästä jutusta, mut sit sain tietää, et se on feikki.
 
Ylös Pohja