Peruskoulu Mulla alkoi kesäloma!

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Meillä oli jo tänään noin puolen tunnin kevätjuhla sairaalakoulussa, se oli kyllä kiva tilaisuus yhdellä miesopettajalla oli kukkaseppele päässä. :D Tai kyllä mä tässä vielä pari enkun koetta teen, et saan sen suoritettua. Mut sit voinkin vaan lomailla elokuuhun asti, jeeee! En oo ihan hirveesti tosin keksiny tekemistä, tuntuu jotenkin oudolta jäädä näin pitkälle lomalle. D: No mutta onko teillä kesälomasuunnitelmia tai mitä nyt aattelitte tehdä?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,494
Mulla on huomenna todistustenjako ja sit luokissa katotaan ainaki yläasteen puolella joku päättäjuhlavideo jossa jaetaan stipendejä sun muita.
Itekkää en oo keksiny mittää tekemistä kesälle ja tuntuu ihan oudolta et kesäloma alakaa huomenna :') En vaan jotenki voi kuvitella. Sama juttu oli viime kesänä, ei tuntunu lomalta ollenkaan ku oli kuitenki ollu etäloukun takia kaks kk kotona.
Onneks tänä vuonna ei ollu etänä mitään D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mullakin alkoi loma jo periaatteessa eilen, tänään käyn viemässä vaan koneen kouluun ja huomenna haen todistuksen, ei ole edes kevätjuhlaa. (Elkää kysykö, miksei näitä kahta voi hoitaa samana päivänä, en tiedä.)

Kesälomasuunnitelmista sen verran että heinäkuussa lähden Lappiin, ei oikein muuta.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Mukavaa lomaa kaikille! Itellä opintoja heinäkuuhun asti ja elokuun alussa jatkuu, eli enpä liikaa pääse lomailemaan :D
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
mulla alko loma viikko sitten mut nyt kutsuttiin vielä kaheks päiväks kouluun D:
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Oispa lomaa. Oon töissä koko kesän ja mun työ on ihan hirveetä :( ootan vaan että ois jo syyskuu niin ois ohi. Kaduttaa että otin koko työn, olin samassa paikassa viime vuonna ja olin jo silloin hermoraunio mutten kehdannut sanoa ei kun mua pyydettiin takaisin tänä kesänä, eläisin mieluummin kädestä suuhun kesän kuin tätä
 
Ylös Pohja