Mulla on kauhiasti läksyjä ens viikolle D:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Tai no oikeestaan vaa filosofiasta ja matikasta mut ku katoin ne tehtävät läpi nii tuntu etten vaa tajunnu sanaakaan. Tosi kello on jo aika palijon että ei ihmekkään:D Pittää yrittää huomenna aamulla tehä noi kaikki ettei mee kovin myöhään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Mutta ei järki nuo matikantehtävät, miten ihimeessä voin tommosia laskea D':
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Monta kurssia suomen kieltä on?
Meinaat äikkää? Muistaakseni kahdeksan pakollista kurssia ja sit ku se on ilmeisesti pakko kirjottaa nii tyyliin viis valinnaista kurssia. Voin toki olla väärässäki ku toi opinto-opas on aika epäselvä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Just näin mitä on jo sanottu, meillä ainakin 80% tehtävistä riittää läpi pääsemiseen. Matikan ymmärtää etenkin jos otat/otit pitkän, silloin voi olla vähän paineita tehdä kaikki mutta sen filosofian voi suosiolla heittää mäkeen, sitähän on muutenkin kai vain yksi pakollinen kurssi. (Toki jos ajattelit kirjoittaa filosofiankin niin asia on eri mutta en nyt ihan usko että sitä lähtisit kirjoittamaan)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Yritän muistaa ton :') Oon vaan tottunut tekkee kaiken
Nyt on korkea aika opetella olemaan tekemättä:D
Ku oikeesti, Lukiossa ei tule läksyjä. Kukaan ei tarkista, ellei ole sanottu että nämä pitää olla tehty tai et pääse läpi.
Aineet joita et kirjoita: täysin turhia, riittää että pääset läpi.
Aineet jotka kirjoitat: käytä aikasi mielummin näihin. Mutta näidenkään kurssiarvosanalla ei mitään väliä. Pääasia että osaat asiat seuraavan asian pohjalle ja sitten kolmen vuoden päästä kirjoituksissa.

LLL eli Lukio Lukematta Läpi:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Just näin mitä on jo sanottu, meillä ainakin 80% tehtävistä riittää läpi pääsemiseen. Matikan ymmärtää etenkin jos otat/otit pitkän, silloin voi olla vähän paineita tehdä kaikki mutta sen filosofian voi suosiolla heittää mäkeen, sitähän on muutenkin kai vain yksi pakollinen kurssi. (Toki jos ajattelit kirjoittaa filosofiankin niin asia on eri mutta en nyt ihan usko että sitä lähtisit kirjoittamaan)
Itseasiassa filosofiaa on kaksi pakollista kurssia:D
Ja psykaa vain yksi, tyhmää tiedän :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Just näin mitä on jo sanottu, meillä ainakin 80% tehtävistä riittää läpi pääsemiseen. Matikan ymmärtää etenkin jos otat/otit pitkän, silloin voi olla vähän paineita tehdä kaikki mutta sen filosofian voi suosiolla heittää mäkeen, sitähän on muutenkin kai vain yksi pakollinen kurssi. (Toki jos ajattelit kirjoittaa filosofiankin niin asia on eri mutta en nyt ihan usko että sitä lähtisit kirjoittamaan)
Hah ite asiassa aattelin filosofian kirjottaa xD Toki vielä ei tarvi asiasta ees tietää mut filosofia on mulle ihan kiinnostava aine (varmaan periytyny iskältä, se sai kymppejä filosofiasta lol)
Ei olla vielä valittu et otetaanko pitkä vai lyhyt matikka. Toisaalta haluisin pitkän mut luultavasti vaa stressaisin siitä koko aja enkä jaksais tehä mittää et ehkä otan sit sen lyhyen. Matikasta en tiiä kirjotanko ollenkaan, mutta toisaalta sen kirjotuksesta ois kummiski hyötyä :S
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Nyt on korkea aika opetella olemaan tekemättä:D
Ku oikeesti, Lukiossa ei tule läksyjä. Kukaan ei tarkista, ellei ole sanottu että nämä pitää olla tehty tai et pääse läpi.
Aineet joita et kirjoita: täysin turhia, riittää että pääset läpi.
Aineet jotka kirjoitat: käytä aikasi mielummin näihin. Mutta näidenkään kurssiarvosanalla ei mitään väliä. Pääasia että osaat asiat seuraavan asian pohjalle ja sitten kolmen vuoden päästä kirjoituksissa.

LLL eli Lukio Lukematta Läpi:D
Kiitos ❤️
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hah ite asiassa aattelin filosofian kirjottaa xD Toki vielä ei tarvi asiasta ees tietää mut filosofia on mulle ihan kiinnostava aine (varmaan periytyny iskältä, se sai kymppejä filosofiasta lol)
Ei olla vielä valittu et otetaanko pitkä vai lyhyt matikka. Toisaalta haluisin pitkän mut luultavasti vaa stressaisin siitä koko aja enkä jaksais tehä mittää et ehkä otan sit sen lyhyen. Matikasta en tiiä kirjotanko ollenkaan, mutta toisaalta sen kirjotuksesta ois kummiski hyötyä :S
Ahaa, no sitten, ei pitäis ikinä olettaa mitään menee kuitenkin väärin. :D Filosofia on hyvä aine kirjottaa.
Ja joo senmatikan kanssa kannattaa ehdottomasti miettiä jaksamista. Ite joudun sen pitkän ottamaan tulee varmaan ympäri korvia jos otan lyhyen. :/ Vaikka ottaisin pitkän varmaan muutenkin, tappakoon se sitten minut jos on tappaakseen.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Ahaa, no sitten, ei pitäis ikinä olettaa mitään menee kuitenkin väärin. :D Filosofia on hyvä aine kirjottaa.
Ja joo senmatikan kanssa kannattaa ehdottomasti miettiä jaksamista. Ite joudun sen pitkän ottamaan tulee varmaan ympäri korvia jos otan lyhyen. :/ Vaikka ottaisin pitkän varmaan muutenkin, tappakoon se sitten minut jos on tappaakseen.
Miksi ihmeessä sun muka ois pakko ottaa pitkä, sehän on sun oma päätös eikä kellää oo mittää nokan koputtamista D:
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
Hei oon vähän myöhässä mutta tosiaan, kaikkia niitä tehtäviä ei oo tarkotus tehdä! Tosin meillä ainakin kielissä opettajat kyllä oletti että kaikki ne on tehtyinä, muissa ei
Mä tein lukion ekalla ja tokan alussa yötä myöten läksyjä koska yritin tehdä kaikki ja lopulta paloin niin loppuun että vaan makasin sängyssä aina koulupäivän jälkeen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Hei oon vähän myöhässä mutta tosiaan, kaikkia niitä tehtäviä ei oo tarkotus tehdä! Tosin meillä ainakin kielissä opettajat kyllä oletti että kaikki ne on tehtyinä, muissa ei
Mä tein lukion ekalla ja tokan alussa yötä myöten läksyjä koska yritin tehdä kaikki ja lopulta paloin niin loppuun että vaan makasin sängyssä aina koulupäivän jälkeen
Joo yritän olla tekemättä kaikkea :'D
Meillä tosin opettajat on kaikki sillee "päätä ite teetkö vai et, me ei tarkisteta" ja toistelee et ainua asia millä on väliä on et kurssista pääse läpi :') Et ehkä mää pikkuhiljaa opin
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hah ite asiassa aattelin filosofian kirjottaa xD Toki vielä ei tarvi asiasta ees tietää mut filosofia on mulle ihan kiinnostava aine (varmaan periytyny iskältä, se sai kymppejä filosofiasta lol)
Ei olla vielä valittu et otetaanko pitkä vai lyhyt matikka. Toisaalta haluisin pitkän mut luultavasti vaa stressaisin siitä koko aja enkä jaksais tehä mittää et ehkä otan sit sen lyhyen. Matikasta en tiiä kirjotanko ollenkaan, mutta toisaalta sen kirjotuksesta ois kummiski hyötyä :S
Kannattaa matikka kirjottaa, ite aion kirjottaa (lyhyen) vaikka oon matikas ihan paska, saan 5 ja 6. Toisaalta kyllä se kai tästä lähtee nousuun…
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Kannattaa matikka kirjottaa, ite aion kirjottaa (lyhyen) vaikka oon matikas ihan paska, saan 5 ja 6. Toisaalta kyllä se kai tästä lähtee nousuun…
Joo sitä määki mietin et ehkä se on ihan kannattavaa... Lisäksi ku en määkään mikkää paska kummiskaa matikassa oo ku peruskoulustaki ysiä ja kymppiä tullu
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Miksi ihmeessä sun muka ois pakko ottaa pitkä, sehän on sun oma päätös eikä kellää oo mittää nokan koputtamista D:
Niinpä niin. Toisaalta haluan ottaa pitkän muutenkin mutta jos en haluaisi, en varmaan ottaisi. Tavallaan helpottavaa että oma mielipiteeni mukailee sitä mielipidettä mikä vanhemmillani on, mutta paineita sekin tuo.
 
Ylös Pohja