Ruoka Mulla on keittoidea

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Aion tehä keittoo mis on minilihapullii ja makaroneja
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Siskonmakkarat (tms pehmeä, kuorellinen, jonka voi keittää palleroiksi) tomaattikastikkeessa on paras pastakastike.
Kattila vaan liedelle ja siskonmakkarat tms kiehuvaan tomaattikastikkeeseen ja siellä kypsennys. Tadaa valmista!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Itse en enää juuri siskonmakkaraa syö mutta mietin että noista muu grillimakkaroita voisi onnista myös
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Sairasta.
Siskonmakkarat (tms pehmeä, kuorellinen, jonka voi keittää palleroiksi) tomaattikastikkeessa on paras pastakastike.
Kattila vaan liedelle ja siskonmakkarat tms kiehuvaan tomaattikastikkeeseen ja siellä kypsennys. Tadaa valmista!
Siskonmakkara varsinkin on kuvottavaa, koska paremmin saa tehtyä jauhelihalla.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Miksi?
Sehän on vaan kuin lihapullat tomaattikastikkeessa
Ai miten? Itse tehtynä lihapullat eivät ole mitään kuin se jätelihasta myllätty hyytelö. Jopa kananjaloista tehdyt Saarioisten "liha"pullat ovat lihaisempia koostumukseltaan kuin tuo mössö.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ai miten? Itse tehtynä lihapullat eivät ole mitään kuin se jätelihasta myllätty hyytelö. Jopa kananjaloista tehdyt Saarioisten "liha"pullat ovat lihaisempia koostumukseltaan kuin tuo mössö.
Itse en enää juuri siskonmakkaraa syö mutta mietin että noista muu grillimakkaroita voisi onnista myös
^

Miksi on muutenkin niin huono asia hyödyntää sitä "jäte"lihaa?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Se on vastenmielisen oloinen asia? Onhan moni hyytelökin syötävää, mutta kuka sellaisia haluaa pureskella?
Joo mutta silloinhan ne muuhun kelpaamattomat osat eli se sun "jäte"liha menee hukkaan.
En myöskään ymmärrä miksi on niin huono asia että nugetteihin käytetään kanan niitä osia joita ei muuhun oikein käytetä. Syötäväähän se silti on ja yhdestä eläimestä saadaan enemmän hyödynnettyä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Joo mutta silloinhan ne muuhun kelpaamattomat osat eli se sun "jäte"liha menee hukkaan.
En myöskään ymmärrä miksi on niin huono asia että nugetteihin käytetään kanan niitä osia joita ei muuhun oikein käytetä. Syötäväähän se silti on ja yhdestä eläimestä saadaan enemmän hyödynnettyä.
Se "jäte" on erilailla kosketeltavissa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Kuka mistään hyytelöstä puhui?
Hyytelö on ällöttävää joo. Mutta jotkut tykkää, eikö se oo parempi hyödyntää myös ne osat?
Siskonmakkara on sellaista hyytelöä. Typerryttävää vaahtomuovin kaltaista "lihaa".
 
Ylös Pohja