Ihastuminen Mulla on pian treffit

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Oon ihan super innoissani. Voisin kertoo kaiken oikeestaan ihan alusta koska en puhu nyt J:stä.

Eli mitä J:in tulee niin meillä juttu luisti aluks tosi hyvin, mut selkeesti kiinnostus alko lopahtaa J:n puolelta. Ei paljoo enää keskustellu ja vastaukset oli lähinnä "Joo" "Niin" jne. Omatkin fiilikset alko hävitä siinä kohtaa.

Mut sit kolme päivää sit tapasin tinderissä yhen jätkän. Kutsutaan häntä nyt vaikka kirjaimella P. Meillä on juttu luistanut P:n kanssa tosi hyvin ja meillä on samoja mielenkiinnonkohteita ja arjessa molemmilla olis hyvin aikaa just parisuhteelle, kun molemmat sellasta ettii. Tänään päivällä P sit kysy haluisinko nähä sen kaa joskus ja kysyin siltä et pyytääks se mua treffeille ja se sano "Joo". Sovittiin et nähään tän viikon perjantaina. Se tulee junalla tänne, se ei onneks ihan hirveen kaukana asu täältä niin et junalla pääsee hyvin. En malta oottaa et nään sen! Se vaikuttaa niin symppikseltä ja ymmärtäväiseltä. :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Toivottavasti se on nii hyvä tyyppi ku miltä vaikuttaaki :3 Mukavia treffejä sulle! <3
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Me nähään sittenkin jo torstaina, kun kumpikaan ei jaksa oottaa. 😂😍
 
Ylös Pohja