Mielenterveys Mulla vissiin todella todettiin keskivaikea masennus

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kävin lääkärillä kuraattorin pyynnöstä. Ei mennyt kuin viisi minuuttia niin alettiin puhua jo lääkkeistä ja terapiasta. Avoimet huutikset.

Nyt istun vessassa ja itken ja olin niin hiljaa paikallani että täältä sammui valot ja kaikki. Suloista.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tuota jjes
No mut silleen hyvä et sait tiedon, mullakin on lääkäri ensviikolla. Kai siellä on tarkoitus katsoa mt ongelmat ja lääkityksen tarve lol nähdään ensiviikolla miten samixii taas ollaan
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tuota jjes
No mut silleen hyvä et sait tiedon, mullakin on lääkäri ensviikolla. Kai siellä on tarkoitus katsoa mt ongelmat ja lääkityksen tarve lol nähdään ensiviikolla miten samixii taas ollaan
Hehe joo. Hyvä kun valmentaja just reilu viikko sitten kysyi että onko muuten koskaan harkittu lääkitystä olin vaan että ööö eii ja nyt tuota
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Eivät siis vielä määränneet, kunhan juteltiin vaihtoehdoista. Kuulemma jos ois ollut vakavan puolella niin oltaisiin aloitettu joku suunnilleen sillä sekunnilla. Nyt kattellaan ja odotellaan kuukausi tai pari
Aa okei joojoo. Mullekkin on alustavaa puhetta siitä ollu jo kesäkuussa mut lol jaa a ku ei niistä ikinä tiiä onko ne tosissaan vai ei.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ihan kamalaa jos ne unohtaa jotain tollasta ja sit ei ite kehtaa muistuttaa kun kuitenkin toinen on ammattilainen eikä viitti olla silleen hei sä kyllä sanoit mulle tälleen viimeksi lol
Hehe joo mähän jouduin muistuttamaan tota jo saman käynnin sisällä yhdestä asiasta, eikä se kuitenkaan kestänyt kuin reilu puoli tuntia
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hehe joo mähän jouduin muistuttamaan tota jo saman käynnin sisällä yhdestä asiasta, eikä se kuitenkaan kestänyt kuin reilu puoli tuntia
Öö jjes.
Mulla olis kait mahdollisuus mennä tuonne terkkarin kanssa. En tiiä kehtaanko muistuttaa sitä siitä kun en oo varma mitä se sillä tarkotti:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Öö jjes.
Mulla olis kait mahdollisuus mennä tuonne terkkarin kanssa. En tiiä kehtaanko muistuttaa sitä siitä kun en oo varma mitä se sillä tarkotti:D
Muistuta pois. Tai jos et viitsi sanoa suoraan että muistathan tämän niin kysy että pitikö sun tehdä näin vai muistanko väärin. :D Käytin itse tätä. :D
 
Ylös Pohja