Mun kaveri haukkuu mua mun yolossa lmfao

  • Keskustelun aloittaja ^0^
  • Aloituspäivämäärä

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Se luulee etten tajuis kun haukkuu mua JA mun kavereita mun siinä yolossa joten päätin vähä kusettaa sitä ja tein oman priva mssän et siinä on vaan se ja yolo linkki nii se on laittaa sinne koko ajan jotai paskaa musta (lmfao) tai " tiedätkö kuka ne on laittanu " C: Aika paska kaveri jos sen mielestä toi on ihan okei, tosin nähdään huomenna kaveri porukan kanssa nii ajattelin puhuu siit sitte ihan niinku en tietäis et eikö se oikeesti aijo kertoo ja vaan esittää vai mitä helvettiä : D
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Mä paljastaisin sille ton jossain kohtaa. Ainakin puhuisin tosta sun muille kavereille, koska se oli reilua niitä kohtaan. Ei oo okei, jos se puhuu niistä ja susta tollaista heti kun on mahollisuus.
Aattelin kysyy et oisko sillä mitään hajuu kuka se mahtas olla ja sit kertoo kaikille C:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Mua ei henkilö kohtasesti kiinnosta tavallaa, huvittavaa vaan että oikeesti luulee et ei jäis kiinni ja että ois okei meijän muille kavereille
Onnekas jos se ei tunnu missää, itellä tuntuu helpost kaikki ku yliaattelen aivan kaiken ::D. Ja silti aivan helvetin raivostuttavaa mun mielest
Ei todellakaa oo okei kiusata yhtää ketää millää taval.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Onnekas jos se ei tunnu missää, itellä tuntuu helpost kaikki ku yliaattelen aivan kaiken ::D. Ja silti aivan helvetin raivostuttavaa mun mielest
Ei todellakaa oo okei kiusata yhtää ketää millää taval.
Nii no eka ku se laitto mulle " Vittu oot vajaa ei ihme kun se yks kohtelee sua ku paskaa kun sähän oot pelkkää paskaa :)" Nii mietin vaa et kuka helvetti laittais ees yoloo tollast mut sit kun tajusin et on se nii ei enää haittaa
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Nii no eka ku se laitto mulle " Vittu oot vajaa ei ihme kun se yks kohtelee sua ku paskaa kun sähän oot pelkkää paskaa :)" Nii mietin vaa et kuka helvetti laittais ees yoloo tollast mut sit kun tajusin et on se nii ei enää haittaa
Ei toi ees kuulosta miltää mitä joku tosissaa vois sanoo, vaa silt et se vaa haluu jostai syyst sanoo jotai pahaa sul.
Huvittavaa, tavallaan. Tavallaan ei (D::).
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Ei toi ees kuulosta miltää mitä joku tosissaa vois sanoo, vaa silt et se vaa haluu jostai syyst sanoo jotai pahaa sul.
Huvittavaa, tavallaan. Tavallaan ei (D::).
Päivittele täst tänne
En kertonut vielä tänään muille, mutta puhuin siitä niille (siis siitä et joku haukkuu mua mun yolossa ja että kukakohan se vois olla) nii se oli vaa huolissaan siitä että jääkö kiinni/tajuisinkohan ja kyseli koko ajan ketä luulet että se on, nii huomen sitten ku uudelleen nähään expousaan sen sitte
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kerroin tänään kun nähtiin taas kaveri porukan kanssa, sitten kun se sen tajusi lähti ja esti mut ja muut kaikissa someissa että joo.
Miten muute reagoi? Mitä se sano siihen? Mua kiinnostaa tää draama.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Miten muute reagoi? Mitä se sano siihen? Mua kiinnostaa tää draama.
Suuttu, alko jotai sille huutaa mut sit se yks vaa lähti nii muut ei enää jaksanut siitä välittää niin vaa jatkettii omii juttuja ja samalla siitä jotain puhuttii
 
Ylös Pohja