Skeletor
Tsemp-tsämp
- Reaktioarvo
- 8,670
Parhaat myrskyt tulevat tuntipalkalla, eivät urakkapaikalla..Täällä kyllä sataa ja ukkostaa ihan urakalla.
Parhaat myrskyt tulevat tuntipalkalla, eivät urakkapaikalla..Täällä kyllä sataa ja ukkostaa ihan urakalla.
Joo mää asun ööö (lounais?-)lapissa (??)@Jokudemittäjä__ ja joku muu asuu pohjois-pohjanmaan yläpuolella.
Kuopio tais olla kaupunki jossa demuja on ihan simona.
sitten ollaan me keski-uusimaalaiset jota on paljon.
Sen takia tämä myrsky varmaan rauhoittui niin nopeasti! Ukkonenkin loppui.Parhaat myrskyt tulevat tuntipalkalla, eivät urakkapaikalla..
profiilikuvat on näkyvillä niin on helppo muistaaJoo mää asun ööö (lounais?-)lapissa (??)
Jännä muuten ku ei mua demissä kukaan muistanu niin täällä sitten😂😂
Niin kyllä on :D:profiilikuvat on näkyvillä niin on helppo muistaa
😲Haha ite tiiän et täällä on yks joka on samasta paikasta ku minä xD
Joo elä huoli olin itekki ihan confused ku sain tietää kun tän varaanin pikkuveli on mun rinnakkaisluokalla :'D
luulin jo et mä oon se josta puhut mut sit tajusin et mulla ei oo pikkuveljee xdJoo elä huoli olin itekki ihan confused ku sain tietää kun tän varaanin pikkuveli on mun rinnakkaisluokalla :'D
Haha joo en mää susta puhunu xDluulin jo et mä oon se josta puhut mut sit tajusin et mulla ei oo pikkuveljee xd
asuu siellä muutamaluulin jo et mä oon se josta puhut mut sit tajusin et mulla ei oo pikkuveljee xd
niin siis pohjois-pohjanmaallako? anteeks jos en nyt tajunnu xdasuu siellä muutama
et on iso paikka
jooniin siis pohjois-pohjanmaallako? anteeks jos en nyt tajunnu xd