Aihe vapaa Näin unta jossa minä ja azgeda

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Oltiin tyyliin samalla luokalla tms ja sitten sovittiin että hei mitä jos tavataan ja sit @azgeda tulit meille ja esittelin sut mun vanhemmille silleen joo tää on azgeda...eiku ömm tuota siis se on vähän niinku lempinimi (ku en tienny sun oikeeta nimee:D)
Ja sit en muista enempää ku taisin herätä tai jotain:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Viihdyttävä uni :D

Itse en kovinkaan näe unta varaaneista mutta joskus draamojen aikaan saatoin nähdä ja ehkä joskus muutenki, mutta en kai yleensä 🤔
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
oon otettu, että miusta nähään unia :D!
btw, miltä mie näytin siun unessa (ellet oo nähny miun face revealii, kun tein sen sillon demin lopettamisen päätteeks) :D?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
oon otettu, että miusta nähään unia :D!
btw, miltä mie näytin siun unessa (ellet oo nähny miun face revealii, kun tein sen sillon demin lopettamisen päätteeks) :D?
Öääm hmm hyvä kysymys sulla oli ehkä puolipitkät semmoset keskiruskeet hiukset ja olit about mun mittanen ja hmm en muista oliko lasit saatto olla. En oikein muuta muista:D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Öääm hmm hyvä kysymys sulla oli ehkä puolipitkät semmoset keskiruskeet hiukset ja olit about mun mittanen ja hmm en muista oliko lasit saatto olla. En oikein muuta muista:D
mielenkiintosta :D! noh, kyllä miulla oikeesti lasit löytyy, vaikka harvemmin niitä käytän (isot pyöreet), sekä miulla on vaaleenruskeet hiukset :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
mielenkiintosta :D! noh, kyllä miulla oikeesti lasit löytyy, vaikka harvemmin niitä käytän (isot pyöreet), sekä miulla on vaaleenruskeet hiukset :D
Joo siis ne oli semmoset jännät en tiiä mikä se on mut sellanen ehkä joku vaalean ruskea mikä lie mun unet on kummallisia ihmisillä ei esim yleensä ole kasvoja:D ei ees joillain mun kavereilla tai läheisillä vaikka tiiän että ne on ne:D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Joo siis ne oli semmoset jännät en tiiä mikä se on mut sellanen ehkä joku vaalean ruskea mikä lie mun unet on kummallisia ihmisillä ei esim yleensä ole kasvoja:D ei ees joillain mun kavereilla tai läheisillä vaikka tiiän että ne on ne:D
Tää on mulle tosi tuttua. Välillä kun alan muistella, miltä ihmiset unessa on näyttäneet, totean, ettei tämä nyt yhtään vastaa todellisuutta. Ja unessa silti vain tiedän jonkun olevan juuri se kuka hän on, vaikka en muistaisi tai edes tietäisi oikeassa maailmassa miltä hän näyttää.

Aika jännää. Oon itse nähnyt myös joskus unta ainakin demittäjistä (varmasti ainakin @Meikävaan'sta), varasija-aikana en muistaakseni. Persukohun aikaan näin siitä keskustelusta unta mutten silti yhdestäkään varaanista.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Tää on mulle tosi tuttua. Välillä kun alan muistella, miltä ihmiset unessa on näyttäneet, totean, ettei tämä nyt yhtään vastaa todellisuutta. Ja unessa silti vain tiedän jonkun olevan juuri se kuka hän on, vaikka en muistaisi tai edes tietäisi oikeassa maailmassa miltä hän näyttää.

Aika jännää. Oon itse nähnyt myös joskus unta ainakin demittäjistä (varmasti ainakin @Meikävaan'sta), varasija-aikana en muistaakseni. Persukohun aikaan näin siitä keskustelusta unta mutten silti yhdestäkään varaanista.
Miltä näytin?
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Noh siis hyvä ku näin joskus yläasteel ihastuksestani unta et tuöee kertoo mulle sen tumteistaan mua kohtaam niim seuraavana päivänä se sit tapahtu et olin kävelemäs kouluun joskus ysin talvella ja sit se jätkä pysähty mun viereen ja juteltiin siinä jotain ennen ku se kerto et on jonkum aikaa katellu mua ja tykkää musta mut sit ku alettiin säätää niin paljastu et se oli vaan sem yhen jutun perässä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tää on mulle tosi tuttua. Välillä kun alan muistella, miltä ihmiset unessa on näyttäneet, totean, ettei tämä nyt yhtään vastaa todellisuutta. Ja unessa silti vain tiedän jonkun olevan juuri se kuka hän on, vaikka en muistaisi tai edes tietäisi oikeassa maailmassa miltä hän näyttää.

Aika jännää. Oon itse nähnyt myös joskus unta ainakin demittäjistä (varmasti ainakin @Meikävaan'sta), varasija-aikana en muistaakseni. Persukohun aikaan näin siitä keskustelusta unta mutten silti yhdestäkään varaanista.
No tämäpä. Sen vain jotenkin tietää kuka se on ja en tiedä mistä ku tosiaan kellään ei koskaan ole kasvojaD:
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ylös Pohja