Ihastuminen Noniii paniikki iski

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
se taitaa olla ylihuomen vika päivä ku nään ton yhe. On mulla siit pari kuvaa, nimi, puhelinnumero ja osote (hän ei tiedä tätä). Yritin alkaa sitä joskus talvel seuraa instas mut ei hyväksyny mun pyyntöä, varmaa siks ku ei tuntenut mua ja en seuraa ketää sen tuttuja.

Mut joo asutaan samal suunnal 4-5 km pääst toisista ja tunnen sen mopon ja kypärän ni voisin joskus läpäl moikata sille ku ajelee vastaa.

Ainii tuli mielee ku se joskus oli lenkittää sen koiraa yhes paikkaa ja sen kaveri oli siin mopol ja ajoin mun iskän ja siskon kans ohi autol ni sit se nyökkäsi tai moikkas ku mun iskä moikkailee kaikille :D ja sit se vilkas ihan hämillään mua.. xd

En kyl aiemmi ollu ajatellu et tulis tälläne panic koulun loppumisesta, se ois niiku hyvästi...
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ehkä huomenna meet kysyy haluutko tulla juhlii päättäreitä vaikka sun kaveriporukan kanssa tai jos sillä on sellanen nii saat viettää sen kans aikaa :D.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ehkä huomenna meet kysyy haluutko tulla juhlii päättäreitä vaikka sun kaveriporukan kanssa tai jos sillä on sellanen nii saat viettää sen kans aikaa :D.
Kummalki varmaa juhlat.. ja jos saisin tietää et se menee johonki juomaa ni heti alkaisin vihaa sitä😬 ja en pääse huomen tai muullokaa mihikää miitteihi ku en haluu ja ei ois kyytiä ja en haluis et vanhemmat luulee mitää turhaa.. syitä on :D
 
Ylös Pohja