Aihe vapaa Nuoriso rikkoo koulun astioita tik tokin takia

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miulle on tullu näitä aika paljonki vastaan ja oon myös miettiny, että mitä aktuaalista porukka aattelee D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Joo tollanen menee jo yli
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,254
Reaktioarvo
836
On nää nuorisolaiset nykyään vaan niin sivistymättömiä. Omana aikana vietiin vielä opettajalle omenia ja otettiin vain kuusi kalapuikkoa jos näin oli keittiön puolesta määrätty.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
203
Reaktioarvo
249
Hitto kuin tyhmää touhua tollanen. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,899
Reaktioarvo
1,413
Eilen oli meijän koulun ruokalassa kuulemma kaks tyyppiä kaatunu tahalteen ja hajottanu astiat sen trendin takia. Oli pikkasen paljon yleisöä paikalla katsomassa. En vaan tajua minkä takia tommonen olis trendikästä, saatika hauskaa. Onneks en oo ikinä koskenukkaan Tiktokiin pitkällä tikullakaan.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,657
Reaktioarvo
6,516
Siis mun kaverin veli teki tännää ton jutun koulussa... Joku bustasi opettajille sen et se ei ollu vahinko ja se joutu tekstin puhutteluun, mut sille ei tullu sen kummempia seurauksia.
Tein kyllä itse sille kyseiselle idiootille oman kantani hyvin selväksi. Ei se varmaan tosin kauheesti välittäny mutta kummiski.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,221
Reaktioarvo
8,540
Eilen oli meijän koulun ruokalassa kuulemma kaks tyyppiä kaatunu tahalteen ja hajottanu astiat sen trendin takia. Oli pikkasen paljon yleisöä paikalla katsomassa. En vaan tajua minkä takia tommonen olis trendikästä, saatika hauskaa. Onneks en oo ikinä koskenukkaan Tiktokiin pitkällä tikullakaan.
No ottaa huomioon, että TikTokiin ei pääse jos älykkyysosamäärä on kolmenumeroinen..
 
Ylös Pohja