- Reaktioarvo
- 3,134
Mulla on ollut aina vaikeaa jotenkin keskittyä ja mitä isommiksi aikuisuuden vastuu on kasvanut, sitä isommin keskittymisvaikeuksista on ollut haittaa. En tiiä pitäiskö tässä lähtee oikeesti lääkäriin tutkimaan sitä add mahdollisuutta. Musta tuntuu ettei musta oo kovin vastuulliseen tehtävään, jossa pitää pystyä kuuntelemaan pitkään, koska puolet asioista menee ohi, koska en yksinkertaisesti kykene keskittymään koko aikaa, koska ajatukset alkaa vaeltamaan muihin asioihin. Näin on ollut aina koulussa tunneillakin. Sit saatan kuunnella mutta asiat ei jää päähän. Musta tuntuu että mun kuuluu erota taas itse tästä eräästä tehtävästä (ei oo työtä vaan kouluun liittyvä), johon kuuluu istumista ja kuuntelemista ja mun tehtävä ois pystyä tiedottamaan asioista muille. En ainakaan halua joutua siihen tilanteeseen, jossa saan kritiikkiä sen vuoksi kun en kuuntele enkä varsinkaan siihen tilanteeseen, jossa saan kenkää sen vuoksi ku en kuuntele. Tuntuu nyt typerältä kun lähdin vain spontaanisti mukaan enkä miettinyt kunnolla ennen kuin teen.
Parin kaa mä tätä hoidan mutta en halua että sen joutuu olemaan ikäänkuin yksin siinä tehtävässä mun keskittymisvaikeuksien vuoksi.
Parin kaa mä tätä hoidan mutta en halua että sen joutuu olemaan ikäänkuin yksin siinä tehtävässä mun keskittymisvaikeuksien vuoksi.