Seurustelu Nyt suhteessa taitaa olla "vaikeempi" hetki

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ei oo siis mitään kunnon kriisii tai ongelmaa :D Ja ehkä tässäkin se ongelma oon vaan mie.

Ei nyt pystytä Colin kanssa nähä kauheen usein välimatkan takia (seuraavan kerran taietaan nähä 2vko päästä), eikä Colilla oo vielä omaa autoo (saa sen syksyllä, mihin ei siis oo pitkä aika). Tottakai se vähän harmittaa, koska ois kiva nähä ees kerran viikkoon, niinkun Colin intti aikoina. Ja oon ehkä vähän kateellinen miun kavereille, jotka asuu tosi lähellä heiän kumppanii.

Col kyllä on sanonu, että sitten kun saa auton, niin pystytään nähä paljon paljon useemmin (kyllä pystyn oottaa siihen ja se oottaminen sit palkitsee).

Ja ehkä mie sopeudun tähän tilanteeseen piakkoin, eikä se sit oo enää mikään ongelma miulle. Tää alku vaan nyt tuntuu pahalta ja varsinkin, kun olin ajatellu, että sitten kun siltä loppuu intti, niin pystytään hengata tosi usein, mutta siihen pitää vielä oottaa pari kuukautta. Mutta en luovuta :) (ei kävis mielessäkään)

Jaaaa toki mie voisin mennä Colin luo :D Mutta eipä olla vielä puhuttu siitä ja...no en oo ikinä käyny siellä... Niin sit kun meen sinne ensimmäisen kerran, niin ois kiva jos mentäis Colin kaa yhtä matkaa.

Ainakin kirjottaminen tänne autto paljon. Tai nyt on paljon toiveikkaampi olo ja tiedostan sen, että 1) kaks kuukautta menee nopee ja 2) saanpahan nyt kesällä keskittyy kavereihin, ennen kun lähtevät opiskelemaan
 
Ylös Pohja