Kauneus Odotan ylihuomista kuin joulua

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
About 10 tuntia operaatioon, ainakin suunnitelmieni mukaan. Vähän jännittää, että millanen lopputulos tulee vai tuleeko ollenkaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei värjäsin tänään ja vähän häiritsee kun latvoista ei tullutkaan niin kirkkaanoranssit kuin päälaesta huuutista.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
EI H*VETTI TÄÄ OIKEESTI SATTUU SIELUUN!! Itken ihan juuri. Suorastaan ahdistaa kun latvat ovat melkein kuparit, joista puuttuu oranssia sävyä ja juurista sitten ovat ihan kirkkaanoranssit ja ruskeita laikkuja (omaa väriä) siellä täällä. Ja vaikka mitä värejä näkyy. Menis kampaajalle...
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Höh, harmi ettei värjäys onnistunut niin kuin toivoit. Jos yhtään lohduttaa, niin itse olen onnistunut mm. värjäämään vihreät (oikein sellaisen tunkkaisen homeenväriset) hiukset, kun tavoittelin sinistä, ja kun tein värinpoiston sinistä ajatellen, onnistuin värjäämään sellaisen räikyvän smurffinsinisen fledan. Käytin pipoa kaikkialla ja lopulta päädyin vetämään mustan kestovärin päälle, kun sininen ei kaikkoa hiuksista ihan helpolla. :ROFLMAO: Olisko sun mahdollista laittaa jotain tummempaa punaista tms. päälle (toki vain jos sellainen väri miellyttää)?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Höh, harmi ettei värjäys onnistunut niin kuin toivoit. Jos yhtään lohduttaa, niin itse olen onnistunut mm. värjäämään vihreät (oikein sellaisen tunkkaisen homeenväriset) hiukset, kun tavoittelin sinistä, ja kun tein värinpoiston sinistä ajatellen, onnistuin värjäämään sellaisen räikyvän smurffinsinisen fledan. Käytin pipoa kaikkialla ja lopulta päädyin vetämään mustan kestovärin päälle, kun sininen ei kaikkoa hiuksista ihan helpolla. :ROFLMAO: Olisko sun mahdollista laittaa jotain tummempaa punaista tms. päälle (toki vain jos sellainen väri miellyttää)?
Oivoi :D:
Tummanpunanen ois ihan kiva, paitsi että edellinen hiusväri oli melkein tumman punanen ja mun mielestä vaihtelua ois kiva saada. Mietin myös sellaista kuparin oranssia ja on mulla valmiiksi ostettuna tummanruskea hiusväri tuolla kaapissa. En jaksais koko ajan värjätä tukkaa, ehkä viikon pystyisin olemaan vielä tällä tukalla D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tuli ihan paha mieli sun puolesta ku ensin fiilistelet sitä että aiot värjätä hiukset mutta sit se ei onnistunutkaan :c No ei kai siitä nyt ihan täysi katastrofi tullut?
Juu kyllä se vähän on isku vasten kasvoja kun on oikein innoissaan koko ajan haaveilee niistä ja sitten joutuu pettymään :((
Mutta ehkä en sitten pitänyt sitä väriä riittävän kauan päässä tai vaalennuksen tulos ei ollut tarpeeksi vaalea tai molemmat. Ois varmaan pitänyt oottaa ja tehdä virlä yksi vaalennus (vaikka hyvin tuhoisaa se voi olla hiuksille jos sitä tekee jatkuvasti)
puhelimen kameran mukaan se näyttää ihan oranssilta (onneks) mutta kun katon peilistä niin, eh...
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Okei tilasin kampaamo ajan ensviikolle. Jännittää ku en oo käyny ikinä kampaamossa värjäyttämässä tukkaa.
Varmasti se viisain ratkaisu (note to self :D)! Itse olen muutaman kerran käynyt kampaajalla värjäyttämässä ja olen kyllä aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Se on mukavaa vaihtelua, kun voi rauhallisin mielin odottaa varmasti onnistunutta ja taidokkaasti tehtyä hiusväriä. Pitäis itsekin varata kampaaja-aika, kun olen harrastellut kotiparturointia ihan liikaa viimeisen parin vuoden aikana. 😔
 
Ylös Pohja