Oivoi :D:Höh, harmi ettei värjäys onnistunut niin kuin toivoit. Jos yhtään lohduttaa, niin itse olen onnistunut mm. värjäämään vihreät (oikein sellaisen tunkkaisen homeenväriset) hiukset, kun tavoittelin sinistä, ja kun tein värinpoiston sinistä ajatellen, onnistuin värjäämään sellaisen räikyvän smurffinsinisen fledan. Käytin pipoa kaikkialla ja lopulta päädyin vetämään mustan kestovärin päälle, kun sininen ei kaikkoa hiuksista ihan helpolla. Olisko sun mahdollista laittaa jotain tummempaa punaista tms. päälle (toki vain jos sellainen väri miellyttää)?
Juu kyllä se vähän on isku vasten kasvoja kun on oikein innoissaan koko ajan haaveilee niistä ja sitten joutuu pettymään :((Tuli ihan paha mieli sun puolesta ku ensin fiilistelet sitä että aiot värjätä hiukset mutta sit se ei onnistunutkaan :c No ei kai siitä nyt ihan täysi katastrofi tullut?
Varmasti se viisain ratkaisu (note to self :D)! Itse olen muutaman kerran käynyt kampaajalla värjäyttämässä ja olen kyllä aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Se on mukavaa vaihtelua, kun voi rauhallisin mielin odottaa varmasti onnistunutta ja taidokkaasti tehtyä hiusväriä. Pitäis itsekin varata kampaaja-aika, kun olen harrastellut kotiparturointia ihan liikaa viimeisen parin vuoden aikana. 😔Okei tilasin kampaamo ajan ensviikolle. Jännittää ku en oo käyny ikinä kampaamossa värjäyttämässä tukkaa.