Suhteet Okei hmmm... Toi yks vaikuttaa ihan lupaavalta

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Lmao tää keskustelu on malliesimerkki mun ylianalysoinnista
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Eiku aaa


Mitä se siis oli?? Et voi jättää tällein roikkuun..
No siis... Kun laitoin sille yhen uuen snäpin nii se vastasi literally 10 sekunnin sisään ja sit ku uskalsin lopulta avata nii se pyysiki anteeksi et sillä on huono netti nii ei voi lähettää tai avata snäppejä enne ku sit torstaina ku se on takasi kotona
Tosin se oli kyllä snäpänny eilen ja tänään muille ihmisille.. ellei sen snäppiscore sit päivittyny vaa jotenki myöhässä
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No siis... Kun laitoin sille yhen uuen snäpin nii se vastasi literally 10 sekunnin sisään ja sit ku uskalsin lopulta avata nii se pyysiki anteeksi et sillä on huono netti nii ei voi lähettää tai avata snäppejä enne ku sit torstaina ku se on takasi kotona
Tosin se oli kyllä snäpänny eilen ja tänään muille ihmisille.. ellei sen snäppiscore sit päivittyny vaa jotenki myöhässä
Joojaa

mutta monestihan snpscore oikeesti päivittyy myöhässä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Joojaa

mutta monestihan snpscore oikeesti päivittyy myöhässä
Joo... Mut siis mietin vaa et ku se ei eilen snäpänny mulle kertaakaan eikä tänäänkää
Mut okei ehkä lakkaan ajattelemasta asiaa nyt nii en mee taas ihan sekasin
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Toi on hyvä että haluu ensin tutustua! Ko mikä järki alkaa heti seurusteleen jos ei ees tunne toista??
Lapsilla monesti kova kiire seurustella ja kasvaa aikuisiksi, siksi suhteet vaikkei tunne toista juuri ollenkaan. Mutta hyvä että tää kyseinen herra haluaa tutustua paremmin ennenku hyppää päätä pahkaa suhteeseen!
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Lapsilla monesti kova kiire seurustella ja kasvaa aikuisiksi, siksi suhteet vaikkei tunne toista juuri ollenkaan. Mutta hyvä että tää kyseinen herra haluaa tutustua paremmin ennenku hyppää päätä pahkaa suhteeseen!
Tän takia lapsilla on useammin sellaisia tosi lyhyitä suhteita 🤔 tai siis mullakin on ollu sellaisia 6h-6kk mittaisia suhteita teininä vaikka millä mitalla mutta en tietenkään laske niitä nykyisin enää miksikään, ei niillä ole mitään väliä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kysyin siltä et onko kaikki ok et miksi se ei juttele mulle et teinkö jotain väärin vai eikse vaa haluu
Se eka sano et Snapchat ei toimi miten pittäis eikä oo ollu aikaa jutella (kuulosti erittäin selvältä valheelta)
Mää sit sanoin et kyllä se voi kertua jos ei haluu jutella et se on ok
Se sit sano et saa nähä (meinasi ilimeisesti et jutellaanko, se siis on ruotsalainen nii en oo nii asiantuntija noissa ruotsin sanonnoissa tms) ja et se on alakanu seurustelee toisen tytön kaa nii ei voi olla flirttaileva enää
Kiitin sitä sit rehellisyydestä eikä olla juteltu sen jäläkee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Enhän mää sitä nyt syytä tietenkää mistään mut.. Ois voinu ite tulla kertoo eikä vaa selittää et ei Snapchat toimi kunnolla (se sano sitä mulle muutamaan kertaan aikasempina päivinä)
Olin kyl valmistautunu jo tähän tilanteesee eikä se nyt tunnu nii pahalta, ei sille vaa voi mittää
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Kysyin siltä et onko kaikki ok et miksi se ei juttele mulle et teinkö jotain väärin vai eikse vaa haluu
Se eka sano et Snapchat ei toimi miten pittäis eikä oo ollu aikaa jutella (kuulosti erittäin selvältä valheelta)
Mää sit sanoin et kyllä se voi kertua jos ei haluu jutella et se on ok
Se sit sano et saa nähä (meinasi ilimeisesti et jutellaanko, se siis on ruotsalainen nii en oo nii asiantuntija noissa ruotsin sanonnoissa tms) ja et se on alakanu seurustelee toisen tytön kaa nii ei voi olla flirttaileva enää
Kiitin sitä sit rehellisyydestä eikä olla juteltu sen jäläkee
Dääm D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siis mitä ihmettä oikeesti??? Raivostuttavaa tollanen ettei niinku voi vaan olla rehellinen ja sanoa suoraan. Sentää kerto lopulta ku olit tarpeeksi paljon kysellyt, eikä vaan jättänyt sua odottamaan siinä uskossa, että teillä on vielä jotain.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis mitä ihmettä oikeesti??? Raivostuttavaa tollanen ettei niinku voi vaan olla rehellinen ja sanoa suoraan. Sentää kerto lopulta ku olit tarpeeksi paljon kysellyt, eikä vaan jättänyt sua odottamaan siinä uskossa, että teillä on vielä jotain.
Joo... Kylhän se tottakai harmittaa. Oisin aatellu et se pystys sentää sanomaa jos ei enää kiinnostakkaa ku olin jo pyytäny sitä olemaan mulle ihan vaa brutaalin rehellinen jos tullee jotaki ja se vaikutti tosi fiksulta ihimiseltä muutenki. Mut onneks tää juttu oli sen verran lyhyt et en ehtiny ees kunnolla tutustuu siihen nii ei ollu sinänsä mikkää iso menetys. Ja sit ku mulla oli kummiski kavereita siinä hetkessä mukana joille pystyin jutella nii pääsin aika nopeesti yli eikä tarvinnu tuhlata kyyneleitä ku sen kymmenen minuutin verran :'D
Kuten mun kaverit mulle sannoo aina; uutta matua koukkuun :D
 
Ylös Pohja