Täh? Toivottavasti ei... :D En onneks löytäny omaa naamaa mistään someista. Mä kilpailin siin mediasuunnittelus ja oli pepusta kyllä, olin varmaan huonoin siinä haha. Jäi lähettämättä se ensimmäisen puoliskon tehtävä ainakin ja suoritus oli toisessaki osassa aika surkee
Joo, siis viime vuonna ilmeisesti kai ainaki finaalin pysty kattoo tallennuksena jostain, mut en oo 100% varma. Näin oon kuitenkin käsittänyt. :D Mut ne kummiski poistettiin jonkun parin kuukauden kuluttua siitä.
Kävin äsken kattoo noita tehtävii ja mun mielestä vaikuttaa kyl ihan hauskoilta. :) Mut harmi et sulla meni huonosti. :( On muuten jännä, kun meillä opettajat ei kannustaneet medialaisia noihin Taitaja-kisoihin vaan selitti vaan SakuStarssista koko ajan. Tai niinku onhan tuolla Taitaja-kisoissa mitä oon kattonut niin aika monissa lajeissa pitäis olla joku tietty media-alan osaamisala, tai sit joku ryhmä, jossa on tyyppejä eri aloilta (ainaki viimeks ku katoin) mutta kyllähän esim. tohonkin kisaan pystyis ihan hyvin osallistuu. :D
No, mut ite ehkä kummiski näin ens alkuun osallistuisin tohon SakuStarssiin, koska se on ajallisesti sopivampaan aikaan, ku mul on kaksoistutkinto niin tällä hetkellä en ois niin hyvin ehtinyt ja mun koulussa oppiminen ja harjoittelu jää hirveen vähäiseksi, kun joudun aina poistumaan kesken kaiken lukioon, mutta toi SakuStars on vissiin vikassa jaksossa, jossa mulla on vaan yks lukiokurssi niin ehtisin todennäkösesti paremmin. :D