Ammattikoulu Oletteko/Aiotteko osallistua Taitaja-kisoihin?

Ammattikoulu, amis

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mun alalla(media-ala) ei Taitaja-kisoissa oo hirveesti mitään, mutta opettajat on hirveesti tuputtaneet meille tota SakuStarssii ja harkitsen siihen osallistumista. :D

Entä onks teillä tuttui, jotka aikoo osallistuu tai on osallistuneet?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olin (media-alan) semifinaaleissa tänään ":D"
Wau siistii! Eiks niitä striimei pysty muuten kattoo jostain? Tai en tiiä voiko vielä tässä vaiheessa, mutta jossain kohtaa kai pitäis. Missä lajissa kisaat ja millanen kokemus on ollut?
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Wau siistii! Eiks niitä striimei pysty muuten kattoo jostain? Tai en tiiä voiko vielä tässä vaiheessa, mutta jossain kohtaa kai pitäis. Missä lajissa kisaat ja millanen kokemus on ollut?
Täh? Toivottavasti ei... :D En onneks löytäny omaa naamaa mistään someista. Mä kilpailin siin mediasuunnittelus ja oli pepusta kyllä, olin varmaan huonoin siinä haha. Jäi lähettämättä se ensimmäisen puoliskon tehtävä ainakin ja suoritus oli toisessaki osassa aika surkee
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Täh? Toivottavasti ei... :D En onneks löytäny omaa naamaa mistään someista. Mä kilpailin siin mediasuunnittelus ja oli pepusta kyllä, olin varmaan huonoin siinä haha. Jäi lähettämättä se ensimmäisen puoliskon tehtävä ainakin ja suoritus oli toisessaki osassa aika surkee
Joo, siis viime vuonna ilmeisesti kai ainaki finaalin pysty kattoo tallennuksena jostain, mut en oo 100% varma. Näin oon kuitenkin käsittänyt. :D Mut ne kummiski poistettiin jonkun parin kuukauden kuluttua siitä.

Kävin äsken kattoo noita tehtävii ja mun mielestä vaikuttaa kyl ihan hauskoilta. :) Mut harmi et sulla meni huonosti. :( On muuten jännä, kun meillä opettajat ei kannustaneet medialaisia noihin Taitaja-kisoihin vaan selitti vaan SakuStarssista koko ajan. Tai niinku onhan tuolla Taitaja-kisoissa mitä oon kattonut niin aika monissa lajeissa pitäis olla joku tietty media-alan osaamisala, tai sit joku ryhmä, jossa on tyyppejä eri aloilta (ainaki viimeks ku katoin) mutta kyllähän esim. tohonkin kisaan pystyis ihan hyvin osallistuu. :D

No, mut ite ehkä kummiski näin ens alkuun osallistuisin tohon SakuStarssiin, koska se on ajallisesti sopivampaan aikaan, ku mul on kaksoistutkinto niin tällä hetkellä en ois niin hyvin ehtinyt ja mun koulussa oppiminen ja harjoittelu jää hirveen vähäiseksi, kun joudun aina poistumaan kesken kaiken lukioon, mutta toi SakuStars on vissiin vikassa jaksossa, jossa mulla on vaan yks lukiokurssi niin ehtisin todennäkösesti paremmin. :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Minä osallistuin aikoinaan kun ammattikoulussa olin niin kahtena vuotena peräkkäin SakuStarsiin 😁 tykkäsin itse paljon! Koskaan en kyllä kategorioissa voittanut mutta uusia ystäviä sain ja olihan se aika luksusta jossain hotellissa yöpyä pari kolme päivää, hyvät aamiaiset ja kun aikaa oli niin käytiin tutustumassa kaupungin menoon. Joka vuosi vaihtuivat teemat ja kaupunki missä ne järjestettiin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Minä osallistuin aikoinaan kun ammattikoulussa olin niin kahtena vuotena peräkkäin SakuStarsiin 😁 tykkäsin itse paljon! Koskaan en kyllä kategorioissa voittanut mutta uusia ystäviä sain ja olihan se aika luksusta jossain hotellissa yöpyä pari kolme päivää, hyvät aamiaiset ja kun aikaa oli niin käytiin tutustumassa kaupungin menoon. Joka vuosi vaihtuivat teemat ja kaupunki missä ne järjestettiin.
Oi tosi kiva! Missä lajissa osallistuit? Mä vaan kävin kattoo tota ja muistin, mikä on teema: "Vanhassa vara parempi". Ei kyllä oo mitään inspiraatiota tohon aiheeseen. D: Ja muutenki en tiiä haluisinko osallistuu noihin live-sarjoihin, mut ennakkosarjoissa ei tietääkseni ees mennä paikan päälle kisaamaan, tai niin ainakin ite käsitin. Ja sit pitäis heti alkaa tekemään niitä töitä enkä mä tällä hetkellä nyt ihan hirveesti jaksais.(+ei oo mitään ideaa siitä mitä tekisin kun niin vaikea teema :))
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Joo, siis viime vuonna ilmeisesti kai ainaki finaalin pysty kattoo tallennuksena jostain, mut en oo 100% varma. Näin oon kuitenkin käsittänyt. :D Mut ne kummiski poistettiin jonkun parin kuukauden kuluttua siitä.
Finaalin pystyy varmaan kattoo joo
On muuten jännä, kun meillä opettajat ei kannustaneet medialaisia noihin Taitaja-kisoihin vaan selitti vaan SakuStarssista koko ajan
Hassuu kyllä ku meille ei koskaan mainittu tosta mut Taitajast vähän enemmän ehkä. Tai ei nyt hirveesti, mut, noh, nii. Luin, et jossain järjestetään oikeen kisoi ammattikouluis et ketkä lähetetään Taitajaan, mut meillä se on menny ennemminki sillai päin, että opettajat kysyy haluuko jotkut (hyvät?) oppilaat lähteä.
Mut harmi et sulla meni huonosti. :(
Kävikin niin, että pääsin finaaliin, eli siellä oli vissiin aika paljonkin huonoja suorituksia :D
Oli ihan hirvee semifinaali mutta oppisin että kannattaa tarkkuuden lisäks olla esim. nopee.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Oi tosi kiva! Missä lajissa osallistuit? Mä vaan kävin kattoo tota ja muistin, mikä on teema: "Vanhassa vara parempi". Ei kyllä oo mitään inspiraatiota tohon aiheeseen. D: Ja muutenki en tiiä haluisinko osallistuu noihin live-sarjoihin, mut ennakkosarjoissa ei tietääkseni ees mennä paikan päälle kisaamaan, tai niin ainakin ite käsitin. Ja sit pitäis heti alkaa tekemään niitä töitä enkä mä tällä hetkellä nyt ihan hirveesti jaksais.(+ei oo mitään ideaa siitä mitä tekisin kun niin vaikea teema :))
Osallistuin ekana vuotena ryhmälauluun ja karaokeen ja toisena vuotena osallistuin johonkin taide juttuun. En muista mikä sen nimi oli. Joo ennakkosarjat ei oo livenä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Finaalin pystyy varmaan kattoo joo

Hassuu kyllä ku meille ei koskaan mainittu tosta mut Taitajast vähän enemmän ehkä. Tai ei nyt hirveesti, mut, noh, nii. Luin, et jossain järjestetään oikeen kisoi ammattikouluis et ketkä lähetetään Taitajaan, mut meillä se on menny ennemminki sillai päin, että opettajat kysyy haluuko jotkut (hyvät?) oppilaat lähteä.

Kävikin niin, että pääsin finaaliin, eli siellä oli vissiin aika paljonkin huonoja suorituksia :D
Oli ihan hirvee semifinaali mutta oppisin että kannattaa tarkkuuden lisäks olla esim. nopee.
Joo, siis mä päätin nyt etten osallistu siihen SakuStarssiin, ku en oikein tällä hetkellä jaksais, eikä tosiaan ole mitään ideaa. Mäkin oon kuullut vaan, että opettajat kysyis oppilaita, mutta en tiiä, miten meillä on.

Oho! :O Onnittelut finaaliin pääsystä. Toivottavasti tuut pärjäämään siellä nyt paremmin! :)
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Ylös Pohja