Aihe vapaa Oletteko aloittaneet jo pyöräilyn tämän kevään osalta?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
juu! D: talvellaki yleens pyöräilen, mut nyt esim. viime talvena en oikeen. pyöräily on ihanaa, joten oon tosi ilonen et voin taas pyöräillä menemään D:
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
välillä, tosin sillä rotiskolla polkeminen on ärsyttävää ku pelottaa koko ajan et se menee rikki ja en voi mennä mettäradalle ajelee D:
koht onneks pääsen sinneki
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
700
Mietin tässä juuri jos tänään hakisin isin luota vanhan pyöränromun ja alkaisin pyöräillä töihin D: saisivat kaikki ihastella pottakypärääni joka tekee päästäni 3x isomman näköisen
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Jee, pyöräilykeskustelu!!!! Oon kylläkin pyöräillyt koko talven. Poljen yleensä joka paikkaan ja oon aika nopee nykyään. Ihanaa kun jäät lähtee! Eilen tosin poljin mutalammikkoon vahingossa ja sekä mun kenkä että sukkahousu oli ihan mudassa...
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Vielä pitää sitä kysyä, että miksette pyöräile talvisinkin? :D
Vaarannan sekä omani että muiden turvallisuuden liikkumalla pyörällä talvisin. 🤔

Lisäksi inhoan kylmää ja tuulta, ja pyöräillessä seisovakin ilma tuntuu kasvoilla. Niin, ja täällä Porissahan tuulee aina ja lisäksi väärään suuntaan. 😂
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Piti koko talvi pyöräillä kouluun oli sää mikä tahansa (pääsin mä kerran autolla -24c pakkases) ja nyt kun olis kelejä nii skootteri seisoo tallissa :mad:
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Oon!
Oon siitä aivan fiiliksissä, en tajunnukkaan kuinka sitä oon kaivannu.
Tosin nyt vähän tää karsee lumisadeilima masentaa, mutta kuitenkin tänään alotin kulkeen pyörällä kouluun, woopwooop!!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en oo vielä kehannu, kun niin jäätävä tuuli ja on vielä vähän jäätäkin D:! ens kuussa kyllä aion alottaa taas pyöräilyn!
 
Ylös Pohja