Mielenterveys Olipa nyt sitten se opiskelijahuollon palaveri

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ja en edes tiedä miksi mutta aloin itkeä siellä ja ihana ro käski kotiin siksi päiväksi ja sanoi että voi huomisenkin olla jos siltä tuntuu.
Vähän tekisi mieli mutta en tiedä mitä sanon vanhemmille kun ne ei tiedä ja en voi sanoa olevani sairaskaan kun olin tänää treeneissä ja viikonloppuna olisi yksi retki.
Olen siis vaan ihan järkyttävän väsyny ja stressaantunut. Aattelin että treeneistä tulis hyvä olo mutta en jaksanut oikein treenata siellä ja tuntui että lihasvoimakin oli ihan hukassa varsinkin vasemmassa nilkassa en tiedä se ei caan totellu niinku oikea.
 
Viimeksi muokattu:

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Oisko mun siis hyvä jäädä huomenna kotiin vai ei?
Olisin sitten matikassa 2 kappaletta jo jäljessä jos jään...
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hyvinvointi kannattaa tosiaan laittaa edelle D: jos pystyt ja haluut, niin voit kokeilla mennä sinne ja kuulostella vointia, mutta älä kuitenkaan pakota ittees. lähetän voimahalin💗 t: toinen jolla menee nyt aikalailla päin persettä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
hyvinvointi kannattaa tosiaan laittaa edelle D: jos pystyt ja haluut, niin voit kokeilla mennä sinne ja kuulostella vointia, mutta älä kuitenkaan pakota ittees. lähetän voimahalin💗 t: toinen jolla menee nyt aikalailla päin persettä D:
Voimahali sulle kans<3
Mietin tässä että meen ehkä vaan aamun matikan tunnille ni en tipu siitä ihan kokonaan.
Miten on mahdollista että koulumenestyksestä keskustelu saa sen aikaan että ensin itkee siellä, sitten bussissa, sitten vielä just kun on tullut kotiin, treeneistä tullessa bussissa ja vielä kun saa kerrottua vanhemmalle asiasta? Mä en vaan ymmärrä oonko rasittanut itteni oikeesti tähän pisteeseen missä vaan tärisen ja itken?
Mitenkä sulla menee?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
update:
Kerroin tosissaan eilen illalla äidille ja juteltiin ja onneksi ymmärtää.
Olen nyt myös menossa vain matikan tunnilla tässä aamupäivästä ja tulen sitten kotiin
 
Ylös Pohja