Syvälliset Olisiko vuoden takainen sinä ylpeä siitä mihin olet päässyt/missä olet nyt?

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ja miksi/miksi ei?


Itse olisin todella tyytyväinen. Vuosi sitten tähän aikaan olin todella rikki erosta ja vaan itkin. Nyt oon päässyt asian yli ja oon jopa kyseise henkilön kanssa kavereita. Selvisin myös tosi raskaasta keväästä. Pääsin myös siihen lukioon mihin halusin ja sain uusia kavereita.

Entäs te?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
vuosi sitten tähän aikaan voin todella huonosti. oon siis ylpee itestäni, kun oon edelleen elossa ja selvisin siitä kaikesta karmeudesta D: en voi sanoo et se ois vieläkään täysin ohi, mutta jos vertaan aiempaan vointiin, niin oon kyllä paremmassa kunnossa nykyään. ja jotenki on tullu semmosta luottamusta siihen, et kyllä mie pystyn hoitamaan asioita ja huolehtimaan itestäni. samoin vaikeina päivinä pystyn rauhottamaan itteeni aiempaa paremmin ja aattelemaan, että vaikka tuntuu pahalta, niin siihen ei kuole. ne on vaan ajatuksia ja tunteita, jotka menee kyllä ohi. vuoden takainen minäni olisi siis super ylpeä D:
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Olisin ylpeä että pääsin kouluun, varsinkin kun silloin oli samansuuntaiset mutta ei niin tarkat ja vähän ympäripyöreät tavoitteet. Vasta keväällä ne asiat valkenivat tarkemmin. Mitä sosiaaliseen elämään tulee, niin olisin ehkä vähän pettynyt, mutta toisaalta kiitollinen siitä ettei se ole ihan olematonkaan.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Uskon, että olisi ylpeä. Vuosi sitten voin todella huonost, todella pitkään, mutta nyt olen alkanut voida jälleen paljon paremmin. Uskon, että kesätyöt vaikutti asiaan paljon, sillä siellä oli mukavia ihmisiä, eikä aikaa jäänyt oman mielen sisäisille ajatuksille niin paljoa! Muutenkin olen yrittänyt ajatella positiivisemmin kuin vuosi sitten, ja täten olen jopa oppinut vain nauttimaan enkä yritä liikaa saada aikaiseksi/tehdä/olla mitään :3 Paljon on kyllä vielä edessä... D: :3 Kuitenkin ylpeä siitä mihin olen vuodessa tullut, ja siitä minne olen menossa :3
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Todellakin. Muutin takaisin sinne minne halusinkin, sain uusia kavereita ja mun mielenterveys on mennyt paremmaksi. Kaiken kaikkiaan voin paljon paremmin ja elämässä on enemmän sisältöä. Toki huonoja hetkiä edelleen on säännöllisesti, mutta kokonaisuutena oon tyytyväinen.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Vuosi sitten tähän aikaan olin todella huonossa kunnossa mielenterveyteni suhteen, mutta nyt voin asteen verran paremmin. En ole ollut osastolla pian vuoteen ja se on aikamoinen saavutus. Jaksan huolehtia itsestäni, pystyn hiljentämään joitain ajatuksia, en halua kuolla niin voimakkaasti, en ole viillellyt ja pystyn ilmaisemaan helpoimpia tunteita kirjoittamalla muutakin kuin "Paha olo yyh."
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
No en ossaa oikeen sanua ku ei asiat oo miksikkää muuttunu
Ehkä se ois kuitenki jostaki ylypiä, ehkä siitä et koulussa mun suhteet muihin on parantunu
Johonki taas ois pettyny, ehkä siihen etten edelleenkään luota keneenkään enkä pysty vastaa totuudenmukasesti siihen jos kysytään että onko kaikki hyvin
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
olisin hyvin ylpeä, enimmäkseen siitä että olen vihdoin uskaltanut olla oma itseni esim koulussa ja olla välittämättä muitten mielipiteistä, myös rakkauteni itseäni kohtaan on kasvanut :)
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
olis tosi pettynyt. olin vuosi sitten tosi onnellinen mun elämäntilanteessa ja nyt on kaikki sekaisin. ollaan avokin kanssa eron partaalla, opintolainaa on niin että ahdistaa ja tukikuukaudet vähissä, oon lihonut melkein 10 kiloa, parin kaverin kanssa on mennyt välit, oon jättänyt kursseja kesken motivaation puutteen vuoksi ja niin pois päin.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Voisin olla ylpee siit et mul muute menee täl hetkel varmaa sata kertaa paremmi ku vuos sitte :D.
Mut koulu o menny huonompaa päi ja kans se mite mää käytä mu vapaa-aikaa o vähä erilaist viimevuotee verrattun ni en tiä oisinks siitkää nii erityise ilone/ylpee/tyytyväine.

Mut paremmi menee ja se o pääasia :D
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Ylpeä varmasti, tänä vuonna on ollut mukavaa ja kahet eri työt ollut lepposia ja tienannutkin hyvin. Myös lomat ystävien ja perheen kanssa olleet vallan mielekästä. Ensi vuonna otetaan sitten vielä paremmin.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kyllä ehdottomastI!

>oon saanut vihdoin ADHD diagnoosin ja lääkityksen. ymmärrän vihdoin itteeni paremmin.
>oon löytäny sen oman piirrustus tyylin, jota oon päässy kehittää
>oon saanu uusia ihania kavereita ja luokkalaisten kaa oon nyt ryhmäytyny
>oon saavuttanu tietyn tavotteen miun kropan suhteen
>oon löytäny enemmän sitä omaa itteäni (mm. tullu enbyna kaapista).
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Todellakin kyllä, koska olen mennyt opiskelemaan opiskelupaikkaan josta olen haaveillut, asunut muualla kuin porukoiden luona, jaksanut painaa duunia kuvisjuttujen eteen, uskaltanut näyttää tunteita sekä muutenkin sosialisoitunut. Olen myös uskaltanut käydä yhdellä laulutunnilla.

Vuosi sitten pyörin päivät pitkät kotona koska olin niin hukassa urahaaveiden kanssa. Vähän hävettää se missä tilanteessa olin vuosi sitten ja tuntuu etten pysty kertomaan siitä kenellekään vieläkään. Öisin stressasin sitä että mun on pakko mahdollisimman pian jo hankkia oma kämppä tai mennä ees johonkin asuntolaan asumaan. Onneksi jälkimmäinen on nyt toteutunut vaikka melkein sekin jäi toteutumatta. Onneks uskalsin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Todellakin kyllä, koska olen mennyt opiskelemaan opiskelupaikkaan josta olen haaveillut, asunut muualla kuin porukoiden luona, jaksanut painaa duunia kuvisjuttujen eteen, uskaltanut näyttää tunteita sekä muutenkin sosialisoitunut. Olen myös uskaltanut käydä yhdellä laulutunnilla.

Vuosi sitten pyörin päivät pitkät kotona koska olin niin hukassa urahaaveiden kanssa. Vähän hävettää se missä tilanteessa olin vuosi sitten ja tuntuu etten pysty kertomaan siitä kenellekään vieläkään. Öisin stressasin sitä että mun on pakko mahdollisimman pian jo hankkia oma kämppä tai mennä ees johonkin asuntolaan asumaan. Onneksi jälkimmäinen on nyt toteutunut vaikka melkein sekin jäi toteutumatta. Onneks uskalsin.
Toisaalta oon nyt hyvin epävarma siitä että haluanko sittenkään tälle alalle mille oon pyrkimässä ja jonka pääsykokeita varten opiskelen nyt. Kun taide tuntuisi enemmän omalta jutulta verrattuna arkkitehtuuriin. Ja tässä pitäisi päntätä vielä mantsaa ja matikkaa. Mut tavallaan oon ihan sekaisin tämän tilanteen kanssa, sillä epäilen että jos lopettaisin arkkitehtuurilinjalla, mua harmittais kyseinen päätös myöhemmin. Kuvis tuntuisi tosin paljon kevyemmältä jutulta. Mut täytyy jutella linjajohtajan kanssa asiasta.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
kyllä ehdottomastI!

>oon saanut vihdoin ADHD diagnoosin ja lääkityksen. ymmärrän vihdoin itteeni paremmin.
>oon löytäny sen oman piirrustus tyylin, jota oon päässy kehittää
>oon saanu uusia ihania kavereita ja luokkalaisten kaa oon nyt ryhmäytyny
>oon saavuttanu tietyn tavotteen miun kropan suhteen
>oon löytäny enemmän sitä omaa itteäni (mm. tullu enbyna kaapista).
Luon tuon viimeisen sanan että "kannabista" ja olin että ookkei azgeda eri ylpeyden aiheet meillä:D
 
Ylös Pohja