Pukeutuminen Onko liian aikaista ostaa uudet tennarit?

  • Keskustelun aloittaja ^0^
  • Aloituspäivämäärä

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Siis nyt kun on vielä loskaa jne. niin menee varmaa likaisiksi nopeasti vaikka ainahan voi pestä :D
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mulla on nyt uudet lenkkarit, mut aattelin et alan käyttää niitä vasta kun ilmat on vähän perempia. D:
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
On se ehkä vähän aikaista vielä D:

(Olen mennyt tennareilla koko talven :D)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Voi ostaa valmiiksi keväälle. En ehkä uskaltaisi loskakelissä uusillla kävellä. Mutta jos nyt on kivat tai edullisemmat myynnissä niin osta valmiiksi.
 

^0^

en tykkää
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
87
Reaktioarvo
49
Mulla on nyt uudet lenkkarit, mut aattelin et alan käyttää niitä vasta kun ilmat on vähän perempia. D:
Käytän nyt sellasia halvempia tennareita ettei tunnu niin pahalta kun menee likaan jne. mutta meen torstaina ostaa toiset aika kalliit joihin oon säästänyt rahaa pari kuukautta ja käytän niitä kun ei oo enää loskaa/lunta tai sillon kun tiedän ettei tiellä tule olemaan lunta, kun nyt meen kouluunkin basically lumi vuoren päältä jonne jalat hukkuu D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Ostan aina tennarit ja sandaalit talvella ja talvitakit keväällä tai kesällä. Hyviä diilejä löytyy usein paremmin, kun ostaa sesongin ulkopuolella. Tietysti pitää vähän miettiä säilytystä eikä hamstrata kamaa pitkin vuotta, joka sitten unohuu jonnekin kaappien kätköihin.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Täällä on kadut jo ihan sulat ja kuivat, joten voisin jo ihan hyvin käyttää lenkkareita ainakin siihen asti kun tulee joku takatalvi. Toisaalta jos siellä on loskaa niin osta ja laita kaappiin odottelemaan D:
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ei ole, tilasin maanantaina tennarit joita olin ihastellut jo pidemmän aikaa. Väri oli kiva ja varastossa oli tarpeeksi pientä kokoa, joten miksipä ei. Paketin pitäisi tulla huomenna, mutta en ala käyttämään niitä ennen kuin kevät alkaa kunnolla.

Mulla on kyllä muutenkin tapana ostaa vaatteita kuukausia etukäteen. Talvella ostelen t-paitoja ja mekkoja, ja kerran ostin alkusyksystä talvitakin ja toppahousut.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
nyt olis hyvä aika ostaa ne tennarit, mutta älä vielä käytä tai pilaat ne loskassa ja lätäköissä
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Ostan aina tennarit ja sandaalit talvella ja talvitakit keväällä tai kesällä. Hyviä diilejä löytyy usein paremmin, kun ostaa sesongin ulkopuolella. Tietysti pitää vähän miettiä säilytystä eikä hamstrata kamaa pitkin vuotta, joka sitten unohuu jonnekin kaappien kätköihin.
Tekisin näin mutta kasvan vielä nii ehtii mennä pieniks D: tai jos on kasvuvaraa nii en sit kasvakkaan :D
 
Ylös Pohja