onko lukion alussa tutustumisleikkejä

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Meillä ainakin oli, valitettavasti. Nyt korona-aikana niitä ei ehkä yhtä innokkaasti järjestetä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miun ymmärtääkseni osalla on ja osalla ei, riippuu kai lukiosta
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Meillä oli ammattikoulun orientaatiopäivillä ainakin jotain pientä tutustumishommaa.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Meillä oli. Ei onneks mitään kiusallisia nolaamisleikkejä vaan ihan perusjuttuja (toisin kuin viime vuonna ku alotin amk:ssa)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,230
Reaktioarvo
828
Amkissakin oli tällästä liibalaabaa. Ihan hauskaa oli.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Ei ollut ihan heti. Ensimmäisenä päivänä istuttiin luokassa, saatiin kaikenlaisia papereita kouraan, kierrettiin tutoreiden mukana ympäri koulua ja käytiin jossain välissä syömässäkin. Muutaman viikon päästä oli koulun salissa joku ryhmäytymistunti johon kuului kyllä leikkejä, mutta siinä se itse tutustuminen ei ollut enää niin olennaista.

Toki ensimmäisenä päivänä esiteltiin itsemme pienryhmissä, ja muistaakseni ensimmäisillä opon tunneilla oli jotain tutustumiseen liittyvää. Tokaluokallakin tehtiin aika paljon kaikkea aktiivista opon tunneilla.
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Meillä oli aika paljonkin, ynnä muita ryhmäytymisaktiviteetteja. En ymmärrä että mitä järkeä siinä oli, kun luokaton lukio ja ryhmän yhteisiä kursseja oli ensimmäisellä syksyllä muutama ja siihen tyssäsi.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
meilläkin siellä tapasin tietämättäni toisen demun muutama vuosi sitten
edit: olin silloin tutustumassa edellisen tutkintoni tiloihin
Mä en tiiä, onko siellä ketään ex-demuja tai varaaneja, mutta random puolituttuja kyllä on, eikä se ole kivaa. :D Ja vihaan sitä, ku pitää tehä aina erilaisia jonoja pituusjärjestyksestä, ikäjärjestyksestä yms. Ekoina koulupäivinä on varmaan myös samallaista, ku kaikki ei olleet niillä orientaatiopäivillä.
 
Ylös Pohja