Urheilu Onko outoa jos tyttö...

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
...aloittaisi 15 vuotiaana pelaamaan jääkiekkoa tai vaihtoehtoisesti jenkkifutista? D:
Lisäksi olen täysi pätkä..., mutta äiti olisi fine asian kanssa :D:
Olenko hullu, jos aloittaisin jomman kumman?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,476
En kyllä jenkkifutista, koska siinä ei ole minkäänlaista taistelua edes miesten kanssa.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
No toihan ois super cool, koska tosi monilla (myös mulla) on se tunne että kaikki harrastukset ois pitäny lapsena alottaa et sinne kehtais mennä. Alota todellaki! Arvostan rohkeuttas
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Et ole hullu. Itse pelaan lätkää, olen kohta 15vee tyttö. Tosin aloitin 6-vuotiaana.
Noita harrasteryhmiä löytyy varmasti aika paljon. Lähellä kotiani olisi ikäiselleni kaksi vaikka asun aika pienellä paikkakunnalla. Sinne vaan.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
No toihan ois super cool, koska tosi monilla (myös mulla) on se tunne että kaikki harrastukset ois pitäny lapsena alottaa et sinne kehtais mennä. Alota todellaki! Arvostan rohkeuttas
Oi kiitos :3
Ja itselläkin ollu tuo tunne, mutta totesin että haluaisin yrittää edes ja lopettaa sitten alkuunsa jos ei olis millää tavalla mun paikka :) D:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Et ole hullu. Itse pelaan lätkää, olen kohta 15vee tyttö. Tosin aloitin 6-vuotiaana.
Noita harrasteryhmiä löytyy varmasti aika paljon. Lähellä kotiani olisi ikäiselleni kaksi vaikka asun aika pienellä paikkakunnalla. Sinne vaan.
Oiih, oot pelannu kauan. Wouu :o
Ja itekki asun aika pienellä paikkakunnalla mutta läheltä löytyisi :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Yleensä kaikki noissa lajeissa on aika pitkiä, nii sillä vaan että lyhyenä olenko ihan hullu :D:
Mutta ei kai se liity siihen miten hyvin voisit niitä pelata? Mä tosin en tiedä yhtikäs mitään noista lajeista enkä urheilusta oikein muutenkaan. Mutta luulisin että ei kai pituus vaikuta oikeasti niin paljon missään emt no ehkä koriksessa? Idk.
 
Ylös Pohja