Onko sulla hyvä muisti tän testin perusteella?

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Täydet :D tosin arvelin tän jo, koska neurologi teki mulle kerran työmuistitestin ja sain siitä hirmu hyvän tuloksen. Valokuvamuisti mulla myös on ja luulen sen aika lailla pelastaneen koulu-urani, koska muuten oon ihan surkea opiskelemaan
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En ees ehtinyt vastaamaan kuin kahdeksaan kysymykseen. :( Oon kai sitten aika hidas lukemaan tai jotain. Ja en ees muistanut mikä on suorakulmainen kolmio niin aattelin et se tarkottaa tommosta peruskolmiota, jossa on suorat samanpituiset kulmat, mutta ei ilmeisesti... Vai tarkottaaks toi niinku sitä, että kaks viivaa muodostaa 90 asteen kulman ja sit siitä välistä menee se kolmas viiva? No, teen nyt uudestaan, ku en saanut ees tulosta ton ajan takia. -_-
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sain nyt sit 9/10. Vastasin suorakulmaisen kolmion kohalla eri tavalla, koska nyt tiesin ettei se tarkota tota. Vikassa kysymyksessä tuli paniikki etten ehtinyt ees miettiä vastausta ollenkaan niin vastasin sit siinä väärin. Ja tajusin just et aikaa mulla meni myös siihen, koska joka vastauksen jälkeen tää nettisivu meni aina alaspäin. Ja ku olin eka tekemässä suoraan tota, mut sit tajusin et mun pitää hetki ensin vielä muistella tota kuvioo niin muistelin vaan sen koko ajan ja sain kyllä tuloksen et en sit tiiä, jos en vaan ekalla kerralla nähnyt sitä, mutta tulos ois kumminkin ollut 7/10. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mutta tota kuvaa sai kyllä kattoo aika pitkään ennen vastaamista ja en nyt sit tiiä onks mun muisti niin hyvä, koska työmuisti ainakin on ihan surkeaa laatua. T. Hesarin testi ja omat kokemukseni asiasta
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338

Tuloksesi: 9 / 10​

Ihan älyttömän kova tulos!

 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
En ehkä uskalla kokeilla. Unohdan asioita pari sekuntia sen jälkeen kun ne tapahtuu, eli tulos ei voi olla kovin hyvä xD
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En ees ehtinyt vastaamaan kuin kahdeksaan kysymykseen. :( Oon kai sitten aika hidas lukemaan tai jotain. Ja en ees muistanut mikä on suorakulmainen kolmio niin aattelin et se tarkottaa tommosta peruskolmiota, jossa on suorat samanpituiset kulmat, mutta ei ilmeisesti... Vai tarkottaaks toi niinku sitä, että kaks viivaa muodostaa 90 asteen kulman ja sit siitä välistä menee se kolmas viiva? No, teen nyt uudestaan, ku en saanut ees tulosta ton ajan takia. -_-
Joo, itelläkin tuli kiirus testin loppupuolel, mut onnistuin nopeasti muistaa vastaukset. 🌞 Ja suorakulmainen kolmio on semmonen, jossa on yksi suora (90 asteen) kulma. Eli siis juuri tuota, että kaksi viivaa muodostaa suoran kulman.
 
Ylös Pohja