Aihe vapaa Onko sulta koskaan kadonnut mitään tavaraa jäljettömiin?

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Multa hävisi pari vuotta sitten semmoinen violetti unimaski yön aikana. Sitä ei ole löytynyt koskaan mistään, vaikka ollaan parin viime vuoden aikana käännetty kämppä ympäri ja syynätty sängyn alta ja vaikka mistä, mutta ei jälkeäkään unimaskista. Ei hajuakaan, että minne se olisi voinut joutua. Ehkä se viimeistään muuton yhteydessä ilmestyy jostain.

Onko sulta hävinnyt koskaan tavaraa jäljettömiin?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
On. Lapsena yksi huskypehmolelu, joka oli lempipehmoni. Ikinä ei löytynyt mistään, vaikka ei tule mieleen, että se olisi tipahtanut minnekään, vaikka ei se täysin mahdotontakaan ole.

Muutama vuosi sitten kadotin penaalini jäljettömiin. Silloin liikkui huhua, että yksi samaan ryhmään kuuluvista ihmisistä olisi pöllinyt sen (oli todistettavasti kössinyt erään toisen tyypin penaalin ja tunnustikin sen), mutta minun penaaliani ei kuulemma ollut vienyt. Tiedä sitten mitä sille tapahtui, mutta ikinä ei ainakaan löytynyt mistään.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
luokkasormus ":)", lapaset ja kengät.

yleensä vielä pidän todella hyvän huolen mun tavaroista mutta nuista ei ole mitään tietoa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
No näin äkkiseltään tulee mieleeni kun pesen sukkia niin muutamat sukat ovay kadonneet koneeseen eikä ole ikinä löytynyt vaikka olen käynyt rummun perusteellisesti läpi.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
hävitin mun laturin piuhan, olin silloin mummolassa yökylässä. nyt kun mummi muutti niin ei ollut asunnossakaan, liekö sitten tippunut metroon kotimatkalla tai jotain.
Myös englannin vihko hävinnyt jonnekin :DD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Voi kuule lista on loputon....bussikortti, kirjastokortti, kortti jossa tilinumero, sukkia, pinnejä, pompuloita....en edes muista kaikkea
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Eräs luonnos-/raapusteluvihko katosi muutama vuosi sitten. Viimeinen muistikuva siitä on kaverin mökiltä. Muistan, että olin siellä mökillä sen vihon kadotettuani yrittänyt etsiä sitä, mutten ollut löytänyt. Se mökki muuten myytiin viime kesänä, joten sen vihon kohtalo jäi sitten ikuiseksi mysteeriksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,021
Reaktioarvo
8,489
On. Veitsien teroittaja, kun erosin avovaimosta. Pistin hänelle viestiä, kun purin keittiötarvikkeitani, että jäikö se teroittaja sinne niin vastasi, että ei. Ja kun kävin siellä vanhassa asunnossa seuraavana päivänä niin ei todellakaan ollut, ei mitenkään edes arvokas työkalu niin ei sillä ollut syytä ollut nyysiä sitä. Se on yhä mysteeri, että mihin se hävisi.
Sama on yhdet tennarit, jotka minulla oli U2-keikalla ja niihin tuli kantapäihin reiät pomppimisen takia, kun olivat numeroa liian isot. Muutin puukkottajan kanssa yhteen niin uudessa kodissa niitä ei enää ollut, en tiedä heittikö se puukottaja ne sitten pois mutta ???.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Eräs mun suosikkipipo katosi muutamia vuosia sitten. Koskaan en sitä löytänyt. Säilytin sitä vielä omassa huoneessani jopa ettei kukaan sitä käyttäisi ://
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Joo, mun liila lompakko jonka sisällä on kirjastokortti, minkä takia en oo käyny kirjastossa aikoihin. En siis normaalisti käytä kaupassa sitä lompsaa vaan toista. Tiedän että sen pitäs kyllä jossain täällä kotona olla, mielestäni en oo ottanu sitä mihinkää mukaan eli sen ei pitäs olla hävinny minnekään muualle, todennäköisesti se jossain vaiheessa löytyy jostain mun huoneesta tai jostain.
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
On. Lapsena yksi huskypehmolelu, joka oli lempipehmoni. Ikinä ei löytynyt mistään, vaikka ei tule mieleen, että se olisi tipahtanut minnekään, vaikka ei se täysin mahdotontakaan ole.

Muutama vuosi sitten kadotin penaalini jäljettömiin. Silloin liikkui huhua, että yksi samaan ryhmään kuuluvista ihmisistä olisi pöllinyt sen (oli todistettavasti kössinyt erään toisen tyypin penaalin ja tunnustikin sen), mutta minun penaaliani ei kuulemma ollut vienyt. Tiedä sitten mitä sille tapahtui, mutta ikinä ei ainakaan löytynyt mistään.
Mulla on husky pehmo ಠ_ಠ
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Mulla oli semmonen penaali missö oli paljon hienoja kyniä. Ei löytynyt vaikka muutettiinkib välissä. Taidettiin sit varastaa...
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Pienenä pehmolelu oli KAUAN hukassa, tyyliin vuoden. Oltii käyty prahassa ja olin ihan varma että se jäi sinne. Lopulta se löyty sieltä matkalaukusta D::

Sit yks kirja; mulla oli kaks saman sarjan kirjaa, toinen punanen ja toinen pinkki. Yhtäkkiä en löytäny sitä toista mistään. Katoin mun huoneesta ja kirjahyllystä ja autosta ja alakerran kaapeista. Sitten mun synttäreiden aikana löysin sen kodinhoitohuoneen lattialta D:

Puhelin.. etin sitä monta tuntia ja perhekin etti ja soitettiin siihen (äänettömällähän se oli:D) ja katottiin sohvan patjan alta ja sieltä sohvan takaa. (Sohva siis sellanen "sohvasänky" missä on puinen runko ja siinä patja ja säilytyslaatikot siinå alla) ja lopulta katoin taskulampulla patjan ja kungon väliin. Sinnehän se sitten oli tippunu ja oli aika hyvin piilossa (30cm sohvan sisällä)


Joo kaikki on löytyny ettei ihan jäljettömiin oo kadonnu D:
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
eräät enkeli- ja muistaakseni kukka kiiltokuvat
 
Ylös Pohja