Aihe vapaa Onko täällä muita joilla ei oo kummilusikka?

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Sain jotain hopeita lusikoita kummilusikan sijaan. En tiedä miksi. En tekiskään sillä mitään, mutta olishan se kiva olla.

Kun syötiin muroja pienenä siskon kaa, niin se söi omalla kummilusikalla ja mä sain syödä äidin kummilusikalla, koska mulla ei ollu omaa. :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on sellanen, mutta sitä ei koskaan saanut ottaa paketista pois saatikaan, että oisin käyttänyt sitä. Se vaan oli pakkauksineen meidän lusikkalaatikossa niin kauan, että muutin pois enkä vieläkään oo siihen itse lusikkaan edes koskenut :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Se on semmonen lusikka mihin laitetaan vastasyntyneen paino ja syntymäaika. Tuntu et kaikilla muilla on kummilusikka paitsi mulla kun juteltiin tästä joskus koulussa.
Tjaa, varmaankin se on sitten se lusikka, joka on tuolla lasikaapissa ollut 18 vuotta paketissaan.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Mulla ja mun siskolla on molemmilla. muistan kun lapsena ei suostuttu syömään millään muulla lusikalla niin tosiaan on kyllä tullut käytettyä. :D
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mullakaan ei oo kummilusikkaa vaan sen "tilalla" hopealusikoita
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mullakaan ei oo. Siskolla on.
Mulla ei oo kyllä muitakaan lusikoita? Sain vaan semmosen "ensimmäiset rahani" homman jossa on syntymävuoden kolikoita
En oo ikinä kuullukaan tosta. Mut toi on ainaki jotaan spesiaalii, nii ihan kiva idea
 
Ylös Pohja