Mielenterveys Onko täällä muita kostonhimoisia ihmisiä?

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Kun siis tuntuu että mä oon tyyliin ainoa, jota tää piirre vaivaa siis aivan tosissaan. Mä saatan siis hyvinkin pienestä loukkauksesta pahoittaa mieleni niin, että toivon toiselle pahaa ihan sydämeni pohjasta ja pitkän aikaa. En kestä myöskään mielestäni asiatonta huomauttelua toiminnastani. Olin viime vuonna eräällä kurssilla jolla opettaja puhui mulle yhden kerran hiukan paheksuvaan sävyyn. Opiskelin sen jälkeen yötä päivää, ihan vain jotta sain hänen kiusakseen vitosen kurssista. Entisiä kavereitani tykkään kiusata hankkimalla itselleni asioita joita tiedän heidän tahtoneen ja käyttämällä näitä heidän nähden.

Oonko oikeasti jotenkin harvinaisen lapsellinen vai samaistuuko joku. Ei ees naurata enää tää piirre :/
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Samaistun hieman. Jos vaikka joku sellainen ihminen joka on loukannut minua saa kärsimyksensä jostain niin koen mielihyvää asiasta. Oon mielessäni sillee ”hahaa siitäpäs sait!”
Välillä mietin että oonko ripulista tämän takia mutta ainakin salaan tämän piirteen muilta.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Samaistun hieman. Jos vaikka joku sellainen ihminen joka on loukannut minua saa kärsimyksensä jostain niin koen mielihyvää asiasta. Oon mielessäni sillee ”hahaa siitäpäs sait!”
Välillä mietin että oonko ripulista tämän takia mutta ainakin salaan tämän piirteen muilta.
Mäkään en hirveästi tätä piirrettä mainosta mutta musta kyllä varmaan huomaa sen. :|
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
valitettavasti kosto tuntuu turhan hyvältä. eli olen kostonhimoinen minäkin.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
Voin samaistua. Vieläkin toivon että kaikki ne jotka on mua aikanaan koulussa kiusanneet kokis mahdollisimman kurjan lopun, ja että itse saisin olla se joka ne listii, ja muistan joskus seiskaluokkalaisena jopa meinanneeni ottaa jonkun teräaseen kouluun niiden kiusaajien takia, mutta mun kaveri sai onneksi puhuttua mulle järkeä, ja mitään ei tapahtunut, mutta noinkin pitkälle olin silloin valmis menemään. Onneksi en tehnyt niin.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
En tunnista itseäni. Annan anteeksi asioita mitä ei varmasti pitäisi, lakaisen monesti vain maton alle ja yritän unohtaa. Yritän ajatella kaikista aina ensin hyvää ja etsiä selitystä jonkun huonolle käytökselle.

Jokainen ihminen löytää itsestään varmasti piirteitä mistä ei pidä mutta onneksi aina voi kehittyä. =) en tiedä kyllä miten mutta varmasti se on mahdollista.
 
Ylös Pohja