Keho Onko teitä kutsuttu rumaksi?

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Onko teidän ulkonäköä ikinä haukuttu tai kutsuttu rumaksi?

Olin joskus yläasteella odottamassa terkkarille ja siinä odotushuoneessa kaks tyttöö jotka ei hirveesti koulusta näyttäny välittävän sano et mun nenä on ruma ja kikatti päälle. En kyl ikinä kertonu tosta kellekkään, koska häpeä jne.

Voihan mun nenä olla niiden mielestä ruma, mut joo. Olis ollu mielummin hiljaa ja nauranu sit ku en enää oo siel?

Mut kyl niiden tarkoitus oli vaa pilkata ja päästä ihon alle. Inhottaa et tollasii ihmisiin on mut. Kai niilläki sit on syynsä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,023
Reaktioarvo
8,490
Miksi teillä oli jono terkkarille?

Mutta ei, vain läskiksi. Olen aina ollut kaunis mies.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
On mya varmaan, tai en nyt tiedä onko sanaa #ruma varsinaisesti käytetty, mutta on sanottu ettei tietty kampaus sovi mulle tai mulla on sopimaton pukeutumistyyli. Sitten on kans sanottu että rumat meikit ja olisin paljon nätimpi jos mulla ei olis arpia. Nämä kaikki siis jonkun rakkaan sukulaisen toimesta. Koulussa mua ei olla taidettu sanoa rumaksi vaikka muuten onkin haukuttu siellä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
791
Reaktioarvo
754
Olen ihmeissäni, etten itse asiassa saanut haukkuja ulkonäköni suhteen vanhassa koulussa, vaikka multa puuttui yhdessä vaiheessa kulmakarvojakin. Siitä voin olla kiitollinen. Olen kuullut tästä huolimatta muun muassa sanan ruma itsestäni, mutta en ole jollain ihmeellisellä tavalla välittänyt siitä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kyllä on D: en muista millon viimeks, mutta seiskalla ainakin entisen ihastukseni kaverit oletti tuntevansa miut sen perusteella mitä se entinen ihastus heille kerto. heiltä sain sitten netin kautta kuulla olevani läski ja paska ja ruma ja miun ois (tw) pitäny tappaa itteni.
niin ja joku tuntematon, hyvin epämääränen kusipää (miun ikänen poika) tuli laittamaan, että (tw taas) en oo niinku muut tytöt, koska kuulemma kaikki muut on laihoja ja kauniita :'D ei saatana, huvittaa edelleen kuinka absurdi tuo lausahdus oli monellakin tapaa.
ei kai oo seiskaluokan jälkeen tullu mitään tommosta enää.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
En muista mut mul oli aina hiukset auki ja sit kerran ku pistin kiinni ni joku kiusaajapoika sanos että näytin pelottavalta. Siinä oli tietty tarkotus haukkua mun ulkonäköä. Onnistus aiheuttaa pahan mielen
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Noh siis ei mua niinku ruma sanalla oo taidettu haukkua mut mun exä ku jätin sen ja se ois halunnu mut takas mut m em sitä niin se sit keksi päästä jonku tytön josta näytti meijän luokan jätkille aina seiska vai kasiluokalla kahen viikon ajan kuvaa siitä keksitystä tytöstä et eiks tää ookki kauniinpi ku toi oona eli mä ja noh siitä sit lähti huono itsetunto et oon kyl itteäni monesti rumaks sanonu ja sit yhes youyube videon kommenteis yks äjä haukk mua rumaks mut en mä itteeni ottan siitä
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
No ei kyllä suoraan, mutta vihjailtu kyllä on! Peruskoulussa kun minulla oli hammasraudat, niitä pari poikaa joskus pilkkasi niitä ja liikuntatunnilla, kun piti olla tanssipari, ei kukaan halunnut olla tanssiparini. Yläasteella sain kuulla myös muodottomasta perseestäni.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Juu on mua rumaks joskus sanottu mutta en tiiä että tarkotettiinko sitä oikeasti. Muistan edelleen kyllä miten mun omasta nenästä puhuttii ku olin 2-3lk mutta nyt kyllä tajuan että se on just hyvä tällasena. Kyllä se vaan mieleen jää silti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
No onhan mua ties millä nimityksillä haukuttu että tuo ruma kyllä kuuluu siihen varastoon, vaikka en oikein muista kunnolla mittää tiettyä tilannetta, paitsi että joskus seiskalla tappelin poikien kanssa ja ne sano mua rumaksi noidaksi. Kyllä mua varmaan selän takana rumaksi haukutaan (tiedän yhen joka vihhaa mua ja muutenki haukkuu kaikkia tyttöjä rumiksi ja peikoiksi ja ties miksi niih se varmaa haukkuu mua tälläki hetkellä :D Ei sillä että kiinnostas se on oksettavan olion sanomiset)
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Sanoisin, että on, jossain kohtaa joo. Ehkä ylä-asteella.
Useimmiten se kyl oon minä joka kutun itteeni rumaksi
 

Pälpätine

Harjoittelija
Liittynyt
27.10.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
7
Kyllä vain muutamaan otteeseen. Nykyään ajattelen että olen myös kaunis/viehättävä.

Minulla on välillä vieläkin ulkonäköahdistusta, mikä olisi kiva saada viimein pois koska se haittaa elämää. En tiedä mikä siihen sitten auttaa. Ehkä google tietää :)
 
Ylös Pohja