Opiskelu Onkohan tuo huivikielto hyvä aihe äikän mielipidekirjoitukseen?

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Heti kun sanottiin, että tulemme kirjoittamaan lähiviikkoina mielipidekirjoituksen, ajattelin heti sitä. Aloin vain miettimään, onko liian poliittinen aihe. Haluaisin kyllä ehdottomasti kirjoittaa siitä ja ainakin minulla on riittävästi tietoa ja selkeä mielipide.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
hmpf. Mun mielestä mikään ei ole liian poliittinen aihe ja varsinkin jos kyseessä on mielipidekirjoitus niin sitähän sillä just haetaan.
Toisaalta toisten pukeutumiseen puuttuminen tai sen rajoittaminen on mielestäni asiatonta ja väärin, joten en kannata sellaisen tekstin kirjoittamista minnekään.
Tää! huivikiellon vastaisia tekstejä tosin on vaan hyvä jos joku kirjoittaa, en sitten tiedä kummalla puolella alottaja asian suhteen on
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
hmpf. Mun mielestä mikään ei ole liian poliittinen aihe ja varsinkin jos kyseessä on mielipidekirjoitus niin sitähän sillä just haetaan.
Toisaalta toisten pukeutumiseen puuttuminen tai sen rajoittaminen on mielestäni asiatonta ja väärin, joten en kannata sellaisen tekstin kirjoittamista minnekään.
Tää! huivikiellon vastaisia tekstejä tosin on vaan hyvä jos joku kirjoittaa, en sitten tiedä kummalla puolella alottaja asian suhteen on
Kyllä, olen itsekin ehdottomasti sitä vastaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,540
Reaktioarvo
2,893
Mikä tää juttu muuten on? Missä on huivikielto, mitä häh ja täh?
 
Ylös Pohja