Opiskelu Onks ketää yliopistos,amk tai vastaavas?

Opiskelu ja itseopiskelu

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Lapin AMKissa opiskelen tietojenkäsittelyä, ihan mukavaa on. Kaikki opiskelu on verkossa. En ole käynyt koululla koskaan, joten en vietä mitään "opiskelijaelämää".
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
yliopistos opiskelen matikkaa. oon koronafuksi eli oon alottanu kaiken etänä nii vaikee sanoo et millasta ns normiopiskelu on. oon kuitenki tykänny tosi paljon, meiän ainejärjestö on ihana ja oon mukana myös ainejärjestöhommis. opiskelu itsessään on aikaavievää ja tosi itsenäistä, tää toki on alakohtasta.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Psykologiaa yliopistolla, mutta ulkomailla. Mulla ei ole mitään käsitystä mitä Suomen yliopistoelämä on (paitsi tietenkin approt), joten osaan sanoa vain mikä meininki on Isossa-Britanniassa. Täällä ei ole esim. haalareita tai yhtä paljon järjestettyjä yliopiston bileitä. Sen sijaan täällä ollaan panostettu sporttiklubeihin, yhteisöihin (sama kuin klubit mutta ei-urheiluun liittyvää - esim. animeyhteisö, kieliyhteisö, valokuvausyhteisö) ja kampuselämään.

Olihan se kivaa ekoina vuosina kun jäi aikaa tehdä muita asioita kuin opiskella. Nyt lähes viimeisenä vuonna kaikki on ollut netissä eikä ole saanut tehdä mitään yliopistoelämään liittyen :D
 

Thatcher

Uusi
Liittynyt
11.2.2021
Viestejä
16
Reaktioarvo
9
Psykologiaa yliopistossa. Oon kyllä tykännyt tosi paljon ja en malta odottaa että pääsen syksyllä ehkä aloittamaan maisteriopinnot. Toki tällä hetkellä on ihan hirveesti kursseja ja työmäärä on suuri mutta itsepä olen kaikki ne kurssit ottanut :P
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Olen yliopistossa Englannissa ja nyt suoritan psykoterapian maisteri tutkintoa. Takana on psykologian kandi ja terapiataitojen sertifikaatti. Kaikki siis Englannissa käyty. Viihdyin hyvin ja vaikka raskasta niin tukea on saanut. Mutta nyt tää maisteri keskellä pandemiaa etäopiskeluna on kyllä aivan perseestä ja tukea ei saa niin paljon koska ei olla paikan päällä. Meinaa pää tässä hajota.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Opiskelen amk:ssa ekaa vuotta kulttuurituottajaksi. Ala on kiinnostava mutta etänä on vähän tylsää enkä oo päässy vielä kokemaan mitään legendaarisia bileitä yms. Vähän liian optimistinen alan valinta näin korona-aikana D:
 
Ylös Pohja