Onks muilla tylsää kotona?

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Mulla on täällä kotona niiin tylsää. Nyt kun yo-kirjotukset on takana ja ei oo tarvinnu lukee mihinkään, niin tuntuu et homehdun kotona. Ei oo mitään tekemistä, ja päivästä toiseen vaan oon ja kattelen sarjoja :/ Onks muilla samaa?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Joo oli välivuodet just tuota. Ei kouluttomuus ja työttömyys tee hyvää pidemmän päälle.

Kannattaa hankkia kodin ulkopuolinen harrastus. Mulla helpotti huomattavasti oloa kun pääsi edes kolmisen kertaa viikossa johonkin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
On. Siksi haluaisin olla aina vaan töissä, mutta ei sekään ole tervettä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
On monesti kotona tylsää D:
Nykyään tykkään koulusta enemmän kuin kotoilusta D:
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Joo oli välivuodet just tuota. Ei kouluttomuus ja työttömyys tee hyvää pidemmän päälle.

Kannattaa hankkia kodin ulkopuolinen harrastus. Mulla helpotti huomattavasti oloa kun pääsi edes kolmisen kertaa viikossa johonkin.
No hyvä että muillakin! Tuntuu, että ois ihan vankina täällä, kun asun viel sen verran syrjäsemmällä alueella, et ei täällä oikeen oo mitään. Mulla on ollu niin pitkään vaan koulu semmonen mihin on pitäny panostaa, niin nyt kun siitäkin on taukoa periaatteessa, niin ihan tyhjää täynnä :D Oon onneks hakennu töitä, ja pääsemässä ainakin kesäksi, niin ei tartte kokoajan kotona nyhjätä. Kiitti vinkistä! :)
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
On monesti kotona tylsää D:
Nykyään tykkään koulusta enemmän kuin kotoilusta D:
Sama juttu! Ite huomasin sen sillon kun oltiin etäkoulussa, sit kun päästiin taas koululle, olin niin ilonen. Ehkä mä tästä selviin, kun ainakin töihin pääsen välillä :)
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Siinäpä se kun nukuttaa vääriin aikoihin...mutta nyt viime aikoina ei ole ollut erityisemmin tylsää kun vietän niin paljon aikaa äänikirjojen ja podcastien parissa.
Sama juttu mullakin, että oon nyt viime aikoina kattonu erilaisia sarjoja nii ei oo sit ihan niin tylsää ollu :)
 
Ylös Pohja