Suhteet Onpa yksinäistä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,323
Ja ei ole tarkoitus vähätellä, yksinäisyys sattuu enemmän, jos se ei ole oma valinta.

Tulisydän

monialaviisastelija
Reaktioarvo
1,671
Miksi pitäisi muuttua?
Se kannattaa tai ei, riippuen täysin omasta käytöksestä. Ainakin oma elämänlaatuni parani huomattavasti, kun lakkasin olemasta kusipää. Mielestäni oma itsensä saa ja kuuluu olla, kunhan ei satuta muita turhan päiten (jos tekee toisille pahan mielen / satuttaa heitä vain siksi, että se on kivaa, silloin se on mielestäni turhan päiten).

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
242
Voi ei, mitä tapahtui? D:
Tuli ilmaistua kärkäs mielipide "parhaalle" kaverille hänen eräästä päätöksestä ja siitä seurasi riita tämän kaverin kanssa (sanoin loukkaavia asioita joita pyysin anteeksi silti) ja kun luulin että riita on ohi koska pyysin anteeksi ja se hyväksyttiin niin toinen parhaista kavereista liittyi riitaan (jota käytiin yhteisessä whatsapp-ryhmässä siis) ja sätti mua kaikesta mitä olin jo pyytänyt anteeksi, ja sit se ensimmäinen kaveri joka antoi anteeksi yhtyikin näihin kommentteihin -> loukkaannuin ja estin ja oltiin kuukausi puhumatta, ja odotin anteeksipyyntöä (koska olin itse pyytänyt jo kahdesti anteeksi ja koin että heidän pitäisi myös pyytää koska sanoivat myös aika loukkaavia asioita)

No sit viimesen kuukauden oon odottanut ja koko ajan miettinyt sitä miten väärin toimin ja miten paska ihminen oon ja no laitoin tossa eilen vai toissapv viestiä (uuteen ryhmään johon heidät lisäsin) jossa yritin selittää käytöstäni ja sanoin että odotan kaverilta numero 2 yhä anteeksipyyntöä ja vaan kaveri nro 2 vastasi ja sanoi että hyvää jatkoa ja toivottavasti joskus rauhassa voin katsoa peiliin ja kasvaa ihmisenä tms ja molemmat poistui

En tiiä miksi hän kuvittelee etten jo koko ajan ajattelisi sitä miten paska ihminen olen ja mitä kaikkea olisin voinut tehdä toisin tai miten voisin yrittää kasvaa ihmisenä jos nyt ylipäätään haluan edes elää....

Kauhean sekava selitys mutta ihan sama pääpointti on: loukkasin, koin tulleeni loukatuksi, pyysin anteeksi, en saanut anteeksipyyntöä takaisin vaan kehotuksen katsoa peiliin, vaikka tiedän jo että olen toksinen ja paska ihminen ja suutun helposti jne

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
242
Se kannattaa tai ei, riippuen täysin omasta käytöksestä. Ainakin oma elämänlaatuni parani huomattavasti, kun lakkasin olemasta kusipää. Mielestäni oma itsensä saa ja kuuluu olla, kunhan ei satuta muita turhan päiten (jos tekee toisille pahan mielen / satuttaa heitä vain siksi, että se on kivaa, silloin se on mielestäni turhan päiten).
Luulin että olin jo tossa pisteessä myös ja että en enää yrittäisi alottaa riitoja mutta no.
Olisinpa vähemmän kiihtyvää sorttia ja sellaista jolla ei menisi kaikki niin ihon alle idk
En ees oikeestaan tiedä mikä mun suurin ongelma on mutta tiedän että ongelmia on paljon ja moni niistä myös liittyy siihen minkälaisessa ympäristössä olen kasvanut

*Huokaus*

Ylös Pohja