Oomi energian sähkönmyyjä nainen on soitellut jos useasti.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Ensimmäisen kerran pari viikkoa sitten, sanoin sille että soita huomenna. Sitten se soittikin ja ei pystynyt jatkaa pidemmälle kun ei tiedä minkälainen soppari on päällä, sanoin että soita kun oon kotona ja voin katsoa minkälainen sopimus mulla on atm. No se soittikin toissapäivänä kun olin ajamassa kotiin lapista. No sanoin taas että soita huomenna kun oon kotona :D Arvatkaa? No mä olin tietty darrassa kotona ja se soitti jotain 7 kertaa päivän aikana ja laitoin äänettömälle. Oonko mä nyt ihan täysi ihmishirviö kun oon aina vaan siirtänyt sitä enkä vaan sanonut että annetaan olla.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mullekin soittaa aika usein joku elisalta mutten yleensä edes uskalla vastata. D;
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Mullekin soittaa aika usein joku elisalta mutten yleensä edes uskalla vastata. D;
Itsehän en kans vastaa enää mihinkään jos en tiedä et mikä homma kysees. Ei voi olla mitään niin tärkeetä ja yleensä ne tuntemattomat numerot on joko huijauksia tai sit myyjiä tai vastaavia
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Itsehän en kans vastaa enää mihinkään jos en tiedä et mikä homma kysees. Ei voi olla mitään niin tärkeetä ja yleensä ne tuntemattomat numerot on joko huijauksia tai sit myyjiä tai vastaavia
Sepä se ja yleensä niillä nyt ei ole mitään järin tärkeää sanottavaa, mullekin aina kauppaavat jotain viihdepaketteja. Onneksi mulla on salainen numero niin ei varsinaiset puhelinmyyjät soittele, mutta joskus tulee soittoja joistain ulkomaisista numeroista.
 
Ylös Pohja