Aihe vapaa Oon tästä pihalla kun lumiukko+mitkä fiilikset demin lopusta D:?

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Siis apuaa!
Ajattelin etten Demin jälkeen osallistu millekkään foorumille, mutta tässä sitä ollaan... D : Ei vaan osannu jättää teitä ihananaisia!
Kirjauduin eilen illalla tänne, ja oon aivan hukassa. Eihän tätä ees ossaa käyttää!
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ja tuntuuhan Demin loppuminen oudolta, vaikka sitä osas jossain määrin odottaa, kun se paikka alkoi hieman tuntumaan kuolleelta. En tosin tiennyt, että Demi-lehteä tilataan kauheen vähän nykyään, vaikka en kyseistä lehteä oo koskaan kattonut. En siis mikään aktiivinen demittäjä oo ollut, vaan katselin kaiken maailman keskusteluja sieltä, minkä takia ikävöin Demin loppua.
On kyl tyhjä olo, et mistä sitten hauskoja keskustelui etsii ja samaistuu muiden ikäviin kokemuksiin esim. koululiikunnassa, kun Vauva.fi:ssä on äkäisiä white trash -mammoja, ja Ylilaudalla on trolleja esittävii setänyymejä.
Sitä mä oon kans miettinyt, et voiskohan kirppikseltä löytyy vanhoi Demi-lehtei, joita vois lukaista? Siis ihan vanhoja.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Siis apuaa!
Ajattelin etten Demin jälkeen osallistu millekkään foorumille, mutta tässä sitä ollaan... D : Ei vaan osannu jättää teitä ihananaisia!
Kirjauduin eilen illalla tänne, ja oon aivan hukassa. Eihän tätä ees ossaa käyttää!
Mut kiva et silti päädyit tänne :D! Kyllä sen siitä oppii, ja aina voi kysyä jos joku on epäselkeetä :3
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
Tää vaikuttaa forkkana mukavimmalta käyttää, discordissa viestit hukkuvat ja muut palvelut ovat rumia ja epäkäytännöllisiä. Uskon että käyttämällä oppii. Lisäks täällä on enemmän muokkausvaihtoehtoja kuin demissä (uudistus fuk u). Modeista en tiedä, kuinka tiukkoja :unsure:?
Demi ärsyttää, viikon varoaika??? Harmittaa et muistot menee ja onhan se oman aikakautensa loppu.
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Tää vaikuttaa forkkana mukavimmalta käyttää, discordissa viestit hukkuvat ja muut palvelut ovat rumia ja epäkäytännöllisiä. Uskon että käyttämällä oppii. Lisäks täällä on enemmän muokkausvaihtoehtoja kuin demissä (uudistus fuk u). Modeista en tiedä, kuinka tiukkoja :unsure:?
Demi ärsyttää, viikon varoaika??? Harmittaa et muistot menee ja onhan se oman aikakautensa loppu.
Mm, muual ku foorumeis on hankala puhuu ryhmis D:.
Mukavan olone ylläpito ainaki on, täysin päinvastoin ku demissä D:D. Jep, demin mukana menettää varmaan joka tapaukses tietyn osan elämästään D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
22
Reaktioarvo
23
mä oon seuraillu demin keskusteluja niin kauan ku muistan ja onhan se nyt legendaarinen lehti mut toivon et keskustelui pystyy siel kuitenki viel lukee jatkossa ja niiden ig tili pysyy pystyssä D: ainaki jäis joku muisto
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
mä oon seuraillu demin keskusteluja niin kauan ku muistan ja onhan se nyt legendaarinen lehti mut toivon et keskustelui pystyy siel kuitenki viel lukee jatkossa ja niiden ig tili pysyy pystyssä D: ainaki jäis joku muisto
Samaa määki toivon et kesui vois lukee jatkos eikä ne poistuis, mut vähä pelkään et kyl ne sielt poistuu D:.
Mikä muuten demin insta on :'D?
 
Ylös Pohja