Oonko ainoo joulukuussa syntynyt?

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
mä oon syntyny joulukuussa ja aika moni mun tuttu on syntyny joulukuussa, ja sit kans yks mun serkuista on syntyny joulukuussa :D aikasemmi tuntu et kukaan ei ollu syntyny joulukuussa, mutta yhtäkkiä tuntuu ku joka toinen ois syntyny tässä kuussa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mun edesmennyt pappani syntyi jouluaattona
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Päätti syntyä mun syntymäpäivänä ja viedä kaiken huomion itselleen. Törkeää :mad:
Ei se syntynyt silloin vaan syksyllä! Roomalaisten aurinkojumala on syynä, miksi Jeesuksen väitetään syntyneen jouluna!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mie tiiän muutamia :) miun entinen naapuri on syntyny jouluaattona, entinen luokkalainen ja äitin velikin just ennen vuoden vaihtumista, toinen entinen luokkalainen myös joulukuussa. ite oon syntyny tammikuussa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
mie tiiän muutamia :) miun entinen naapuri on syntyny jouluaattona, entinen luokkalainen ja äitin velikin just ennen vuoden vaihtumista, toinen entinen luokkalainen myös joulukuussa. ite oon syntyny tammikuussa.
Mun yks kaveri on syntyny uutenavuotena ja sit toinen kaveri syntyny 23.12 ja sit mun luokkakaverin pikkuveli on syntyny jouluaattona
 
Ylös Pohja